Villan virker lidt ekstra aktiv.. Men så først bagefter at hans stats lå på 30/25/7..
Der er foldet om til Hero som sidder i small blind..
Hero 260$
Villan 140$
Hero bet 3$
Villan raise to 11$
Hero call
FLOP: 5♠9♦3♣ (pot: 22$)
Hero check
Villan bet 8$
Hero call (er det for passivt??)
TURN: K♠ (pot:38$)
Hero check
Villan bet 25$
Hero call
RIVER: 8♠ (pot: 88$)
Hero check
Villan bet 50$
Hero ???????????
Jeg ved godt at denne linie virker meget passiv, og skulle nok have reraiset på floppet.. Egentlig ved jeg ikke hvad jeg er bange for, men på den anden side har jeg heller ingen anelse hvad han sidder med (nok min egen skyld når jeg har været så passiv)..
Så mener I at denne linie kan forsvares eller er jeg alt for passiv??
Og HVIS I nu har taget denne linie som jeg gjorde bliver det så til et kald eller et fold på river????
nl100 TT i i blind battle og passiv lini
hvilken range sætter du hans rr til... Vil mene flop er fint men turn skal foldes...
Flop kan evt reraises til noget a la 30 og så folde til shove... og tror generelt jeg går i check/fold mode hvis han kalder
Som Crazy.
Enten caller jeg bare flop og folder turn eller så renakker jeg flop og folder til skub da der ikke er nogen draws.
Allan
Jeg vil godt nok langt hellere, enten leade ud eller så crai floppet. Hvilket jeg også ville gøre med mange andre hænder i blind battle.
Vi må formode at villian rigtig tit har noget KQ,KJ,AJ,AT,QJ eller lign. og derfor vil jeg ikke give frikort, eller give ham kontrollen så vi ikke aner hvor vi står. Men mere eller mindre alt andet end c/c er jeg klar på :)
/Michael
jeg vil gerne donk leade for at snappe et AI. Jeg folder ikke TT i en blindbattle mod sådan en aggressiv tyr.
CR er også fint.
Er et virkelig +EV at overveje at kunne folde på det flop???
hvad er hans bet stats og hans BB stats. Kunne godt tæmnke mig at vide om hans 3bet range indeholder store mængder skrald der kunne have ramt lidt der.
På river er han på skrald eller en hånd der slår dig. Kan sagtens se hans type tage denne linje med både skral og made hands. Vil kraftig overveje et call for lige dele info og value.
Undskyld jeg siger det, men at raise for info med at overpair for at folde til et push i en 3-bettet pot, er altså helt retarderet.
Raise floppet for at snappe et push er en mulighed.
Den anden er, som du gør, at kalde ned, hvilket jeg mener er en god linje i spots som dette.
Jeg folder dog nok river, da langt de fleste spillere giver op efter to barrels, især i en reraised pot.