Jeg er rimelig ny ved bordet, og har spillet TAG, med streg under. To potter er blevet spillet postflop, begge rr potter hvor jeg 3-better Villain, og tager ned på flop. At det var med AT og KQ ved han ikke.
Seat 1: rudolfsen ($89.50 in chips)
Seat 2: NilPferD ($106 in chips)
Seat 3: Turkamur ($96.90 in chips)
Seat 4: pompeyboy ($174.86 in chips)
Seat 5: mancini ($138.75 in chips)
Seat 6: Gust021 ($43.50 in chips)
NilPferD: posts small blind $0.50
Turkamur: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt to mancini [T ♣ T ♥
pompeyboy: calls $1
mancini: raises to $5
Gust021: folds
rudolfsen: folds
NilPferD: folds
Turkamur: folds
pompeyboy: calls $4
----- FLOP ----- [7 ♠ 9 ♥ 3 ♣ (11,5)
pompeyboy: checks
mancini: bets $8.50
pompeyboy: calls $8.50
----- TURN ----- [7 ♠ 9 ♥ 3 ♣ 7 ♦ (28,5)
pompeyboy: checks
mancini: checks
----- RIVER ----- [7 ♠ 9 ♥ 3 ♣ 7♦ 7 ♥ (28,5)
pompeyboy: bets $11
Overbet/Overbetpush?? Better vi turn?
NL100 TT, Overbetpush?
flot læst
Turn er fint nok imo.
Skub på river er jeg nok ikke så vild med. Det ligner et blockingbet. Du kan overveje at lave et lille raise (et sted mellem gayraise og $35) for at få lidt mere value fra 9'eren. Fold til push.
nvm missread
Jeg overbetter ikke. Enig med Klaphat - max et lille gayraise for ekstra value.
Hvis han har en 9'er betaler han vel gerne et stort raise af? Jvf. Zeebo theorem synes jeg et stort raise er in order.
Til $50-60 lyder godt, hvis han pusher ind over det finder jeg nok et fold.
Det er lidt klamt at betro Zeebo 110 big blinds synes jeg :). I dette tilfælde vil jeg være fuldt tilfreds med at bette 35, og folde til et skub.
For de uindviede: Zeebo theorem siger at ingen nogensinde er i stand til at folde et fuldt hus.
Jeg reraiser til 40 og om jeg caller eller folder til AI er helt afhængigt af hvordan jeg ser villain.
Jeg tænkte også Zeebo, netop derfor jeg poster. Jeg gjorde som xizor, satte et okay raise afsted (44$) med plan om at folde til et push.
Jeg blev dog lidt i tvivl efterfølgende. Villain kaldte og muckede J9s.
Jeg pusher med air her hvis jeg er i villains sko og bliver clicket eller det der ligner.