Hey PN..
Det er yderst sjældent jeg lægger hænder op, men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad majoriteten herinde gør i denne situation.
Jeg bruger hverken PT eller HEM, så stats er der ikke noget af. Jeg har siddet ved bordet i en halv times tid og varieret mellem at have 80$ og 100$, da jeg tar et skud fra den limit der passer til min bankroll. Dobbler med to par mod TP+NFD. Om Villain har lagt mærke til dette ved jeg dog ikke.
Villain ved jeg ikke andet om, end at han spiller 3 borde, og i den tid jeg har siddet ved bordet, har han ikke gjort sig så bemærket.
Hånden er som følger:
Det er NL100 6max
Heros stack: 183,40
Villains stack: 176,70
Hero: UTG+1 raiser 4 med 10♠10♥
Villain: CO caller
knap og blinds folder
Flop står 5♠10♣J♦ POT: 9,5
Hero byder 6
Villain caller
Turn 8♠ POT: 21,5
Hero byder 16
Villain raiser til 44
Action on Hero?
Jeg burde nok byde lidt mere på floppet. Men mit spørgsmål går egentlig mest ud på, hvilken range I for det første sætter Villain på på turn, og hvilket move der er det mest profitable for Hero?
NL100 turn-beslutning
Call og donk river. Han har næppe Q9 i rangen, og vil tro han oftest bare er i noget par+draw her.
Jeg raiser all in :)
Det kommer måske lidt an på din spillestil, men der er en masse hænder der kan calle et shove, mens der en del actionkillers + scarecards på river, hvis du vælger blot at calle.
raise til 95ish og skub river/snap push! Eller skub med det samme! bryder mig ikke om at calle og få en klam beslutning på riven oop...
Fold er selvfølgelig udelukket.
joonas - Er problemet med det ikke bare, at villain sjældent betaler af medmindre han rammer?
kalsen og Tango&Cash - Jeg synes både raise til en 95ish og all in er godt.. Lidt klamt at raise til 100 og 9, Q eller ♠ falder på river. På den anden side folder han vel også meget man har slået, ved at gå all in, da jeg synes vi repper ret stærkt pga. stacksizes. Så jeg kan ikke helt bestemme mig, hvilken jeg synes bedst om :)
Bump - synes folk virkelig den er så simpel?