Hero: 11/10/6.0 over 146. Jeg har nittet den ret meget - lidt en combi af rigtigt skidte kort og PhoenixShiva som 3better rigtigt meget, hvorfor jeg har strammet op - nok også for meget. normalt spiller jeg noget 21/18
Villain: 21/14/1.6 over 220 hænder - har siddet ved bordet i 60ish hænder
Preflop overvejer jeg at 3bette, men undlader. Det vil jeg heller ikke gøre ret ofte, og hvis villain har bemærket jeg har været så superstram får jeg kun action af en range jeg er skidt inde mod. Derudover kan jeg også straffe det hvis PhoenixShiva vælger at squeeze.
Bottom line er jeg egentlig meste interesseret i at vide om det er superstandard at 3bette turn AI
** Auberoche [Hold 'em] (0.50|1.00 NL - Cash Game) Real Money
- Hero sitting in seat 1 with 159.32
- ThePsychic sitting in seat 2 with 119.98 [Dealer]
- cavann sitting in seat 3 with 60.38
- PhoenixShiva sitting in seat 4 with 255.00
- wally12 sitting in seat 5 with 56.62
- Villain sitting in seat 6 with 125.66
cavann posted the small blind - 0.50
PhoenixShiva posted the big blind - 1.00
** Dealing card to Hero: 10 ♣, 10 ♠
wally12 folded
Villain raised - 4.00
Hero called - 4.00
ThePsychic folded
cavann folded
PhoenixShiva called - 4.00
** Dealing the flop: 7 ♦, 10 ♦, A ♦ (PS = 12.5)
PhoenixShiva checked
Villain checked
Hero bet - 9.00
PhoenixShiva folded
Villain called - 9.00
** Dealing the turn: A ♣ (PS = 30.5)
Villain checked
Hero bet - 22.00
Villain raised - 51.00
Hero went all-in - 124.32
NL100: turned FH
Ja det er superstandard at komme allin på turn her.. Han viser han er interesseret i at spille med så bare ind med vognen..
Jeg ved godt man nok ikke bør skrive det i en VIP-tråd, men ja det må være det allermest über-standarde i verden at komme ind på turn.
MVH Skod
forkert kategori
Du frygter jo, like.. ingenting ?
AA, AT, A7 better han vel altid på det flop.
"Jeg ved godt man nok ikke bør skrive det i en VIP-tråd, men ja det må være det allermest über-standarde i verden at komme ind på turn."
Det er også cool nok... Det mente jeg også, men kom bare til at tænke på hvad i alverden villain kunne finde på at spille sådan, og var nok bare lidt for resultat-orienteret mod villains ATo
Det er vel maks spewy hvis han ikke er foran i spottet?
"Det er også cool nok... Det mente jeg også, men kom bare til at tænke på hvad i alverden villain kunne finde på at spille sådan, og var nok bare lidt for resultat-orienteret mod villains ATo"
Han kan ligeså nemt have made flush eller 77. Og der altså kun 2 kombinationer tilbage af AT, mens der er 3 alene af 77.
Udover det, så forstår jeg godt du kan komme i tvivl, fordi du sandsynlogvis er running bad, og de hele tiden "har den".
Op på hesten igen. Fint spillet.
MVH Skod
Hvis du begynder at folde den slags hænder koster du dig selv bare penge i længden. Fint spillet.