Villain er ekstremt tør. Har tidligere set ham clicke floppet i en raised pot med AT på T92 board, samt set ham næsten clicke en anden gang, hvor han dog ikke viste op.
Jeg selv har LAGget den ret godt op ved det her bord, fordi det generelt er ret tørt. Især når villain har siddet i blinds har jeg været aktiv, jeg vil tro at jeg raiser 3/4 knapper, hvis foldet til mig. Villain har én gang 3-bettet mit btn-raise, hvor jeg foldede. Jeg tror godt han har lagt mærke til, at jeg har gået lidt til den, dog uden at være totalt loco. Det er mest før floppet jeg har været aggro, postflop er jeg rimelig TAGish.
Vi har ikke rigtigt haft nogen blnidbattles, men også fra SB har jeg raised villains blind en del.
***** Hand 721603643 *****
0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Friday, August 17, 2007 12:41:18 AM
Table TH 503 (Real /Cash Game )
Seat 1: SiggeKeno (109.40)
Seat 2: Hero (292.68)
Seat 3: Villain (150.81)
Seat 4: ballerini (180.60)
Seat 5: TiltMax (125.14)
Hero post SB 0.50
Villain post BB 1.00
** Deal **
Hero [ 7♦ 4♦ ]
*** Bet Round 1 ***
ballerini Fold
TiltMax Fold
SiggeKeno Fold
Hero Raise to 4.00
Villain Call 4.00
*** Flop(Board): *** : 6♣ 8♦ A♦ {$8}
Hero Bet 7.00
Villain Raise to 15.00
Hero Call 15.00
Nogen der 3-better flop?
*** Turn(Board): *** : 6♣ 8♦ A♦ T♦ {$38}
*** Bet Round 3 ***
Hero Bet 31.81
Villain Call 31.81
*** River(Board): *** : 6♣ 8♦ A♦ T♦ 5♠ {~$103}
$100 tilbage effektivt.
Inden du bare siger "BUTIKKEN, du har jo en flush", kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad villains callingrange er på river?
NL100 - Turned flush mod tørkage
Villain må formodes at betale med set og måske to par, jeg siger 55 på river.
BUTIKKEN, du har jo en flush
alt der slår et bluff hvis han er en fisk
@ Drenge
Villain har været retti tør. Jeg har siddet ved bordet i over en time, måske endda 2, og har tidligere spillet med ham. Han er ikke glad for at smide penge i potten med mindre han har the goods.
Sammenholdt med ovenstående, tror jeg ikke villain betaler et riverbet med two pairs. - Raiser de i øvrigt ik større på floppet?
Nej 3better ikke floppet mod en tørfisk.
Jeg siger butikken på river og forventer at villain caller med 2par/sets og af og til AK.
Hvis han kalder har han oftere flush end noget som helst andet. Havde du spillet super agro postflop og ofte skubbet til midten med TP og missede draws kan jeg se ham tage et stand med set, men ellers er det flush tror jeg.
Eftersom han ved at du raiser en del og at din range sagtens kan være suited kort, så kalder han ikke med mindre end set og flush. Og den flush er nok desværre større end din.