Villain i hånden er helt ukendt for mig, og har igen ikke HH. Vi er 100BB dybe fra start, og der er ingen synderlig dynamik.
Villain åbner til $4 fra MP, og jeg reraiser A♥K♥ i SB, til $14, villain call.
Flop: 4♣ 5♦ 6♠ ($28)
HERO better $16
Villain call
Turn 4♣ 5♦ 6♠ - A♣ ($60)
HERO check
Villain check
River 4♣ 5♦ 6♠ - A♣ - Ts]
HERO better $21
Villain raier til $44
HERO?
Jeg better oftest turn, men helst mod folk jeg kender lidt til, så jeg ved de forstår at jeg 2nd barreller et A turn der. Nu valgte jeg altså check, kan vi calle river nogensinde?
Hvad med sizing, nogle kommentarer?
NL100: Turner TPTK i RR
Synes det ser fint ud, jeg caller river, hvis villain havde instant clicket den kunne jeg måske finde et fold frem.
Finder klart et call frem, når jeg skal calle 23 ind i 125, men jeg havde skudt halv pot igen på turn... Jeg er ikke ligeså bange for hans hånd som hvis jeg havde fået et call efter et 3/4 pot bet på floppet... På NL100 peeler folk sgu ofte de flops her med små overpar og overkort, når man kun better halv pot, hvilket giver glimrende muligheder for 2nd barrel... (Som jeg også sender, når jeg rent faktisk rammer esset) Jeg forstår ikke hvad du mener med "at de forstår at jeg 2nd barreller et A på turn der"?
Turn er halv pot call shove imo...
@JayBee
Du forstår hvad en 2nd barrell er, men forstår ikke jeg er nødt til at vide villain forstår det?
bet turn all in river
--
som spillet:
-bet mere på river
-med de pot odds kan du nemt kalde
Ja jeg tog en meget meget grim november og tabte 40 stacks spredt ud fra 200 til 50. Running bad absolut, men der er altid room for improvement.
@ Loki
Tror ikke vi ser så pisse mange calls ved et større river bet. Som sagt better jeg også turn normalt, men ikke nødvendigvis mod helt unknowns.
jeg hader dit turn check. fordi det netop er verdens bedste bluff kort, og derfor når du rent faktisk har den, skal den skydes
udover det er der 1000 hænder du kan få value fra ved at bette turn og river, jeg bet calder turn hver gang
som spillet bliver det en ret mærkelig pot og det meget lille raise er sku svært at sige noget om, jeg kalder nok for info, men hvis gutfealing siger fold har jeg heller ikke noget imod det
snapbetalt til de odds. Dog foretrækker jeg B/C turn som mange af de andre.
Villain havde TT? :)