4av5toasters er unknown, men har købt ind og rekøbt til 100 dollars. Han virker umiddelbart sane.
otis.tarda er LAG multitabler, men spiller kun en lille rolle i hånden.
Seat 5: Kasa26 ( $99.00 USD )
Seat 7: otis.tarda ( $147.70 USD )
Seat 8: 4av5toasters ( $100.00 USD )
Seat 3: HERO ( $128.10 USD )
Kasa26 posts small blind [$0.50 USD].
otis.tarda posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ Q♠ A♥ ]
4av5toasters raises [$3.00 USD]
HERO calls [$3.00 USD]
Kasa26 folds
otis.tarda calls [$2.00 USD]
** Dealing Flop ** [ Q♣, 2♠, 7♦ ] POT 9,5$
otis.tarda checks
4av5toasters bets [$6.00 USD]
HERO calls [$6.00 USD]
otis.tarda calls [$6.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 3♥ ] POT 27,5$
otis.tarda checks
4av5toasters checks
HERO bets [$16.00 USD]
otis.tarda folds
4av5toasters calls [$16.00 USD]
** Dealing River ** [ K♣ ] POT 59,5$
4av5toasters bets [$25.00 USD]
HERO @ wtf dude?
KQ er vel det eneste der giver mening, men det udgør kun 5 kombinationer.
Vi får jo en god pris på vores call, men omvendt kan jeg bare aldrig se villain donke her med noget vi slår, når bordet er verdens tørreste. Altså skulle villain pludselig bare leade ud med QJ her, når en K dropper?
NL100: underligt riverudstik
Forstår ikke at du ikke 3-better pre-flop.
Synes at du better for lavt på turn, som spillet call.
Vil næsten altid call her.
For det første repper han intet (andet end AQ og KQ)
For det andet kan han sagtens prøve og lave noget potcontrol med QT-QJ (som han hellere vil bf end cc), og måske endda et valuebet, da han måske forventer du caller så light, da han som sagt før ikke repper noget.
For det tredje har jeg før oplevet sane spillere lave sådan noget her med fuldstændig air, og da du heller ikke er sikker på han er helt sane, så er det call.
Hvis han havde checket havde vi selvfølgelig også valuebettet en gang mere.
Fint spillet, call. Er super lidt grundlag for at overtænke sådan et 3,5:1 spot med så stærk en hånd =)
@joonas
Er du mere tilbøjelig til at folde river hvis han better $44, eller mener du ikke det ændrer han range synderligt :)?
Det ændrer det sandsynligt:) Han ser stærkere ud, og vi får dårligere odds. Synes hans udstik her, ligner rigtig meget et blockbet, så den er helt sikkert også betalt. Iøvrigt er det også ret ligegyldigt, hvad jeg tror, så længe vi får 3,5:1 i et spot(som joonas), hvor villain ikke ligner en skid.