Hejsa!
Spillede den her hånd for kort tid siden, og jeg indrømmer blank at jeg var sat helt på hælene gennem hånden, og derfor bliver linjen fucked og mega passiv.
StephanBo spiller noget ligefrem TAG spil, og det er sådanset hans range der forvirrer mig mest. Jeg ved han re-raiser et overpar til dette board preflop, og kan derfor ikke se hvad han c/r'er med på det her flop? set 9? set 3? 4♣5♣ - mindre sandsynlig da jeg blokker 4'erne.
Vil gerne have nogle kommentarer til flop spillet. Hvis jeg går over toppen, hvad betaler StephanBo så med?
Vil egentlig også gerne have kommentarer til turn :-)
Seat 1: Ca$hper_D ($196.25)
Seat 2: badplaysir ($80.46)
Seat 3: mydentist ($73.85)
Seat 4: BlåTåget ($99.82)
Seat 5: StephanBo ($183.00)
Ca$hper_D posts the big blind of $1.00
StephanBo posts the small blind of $0.50
BlåTåget is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ca$hper_D [4♠ 4♥]
badplaysir folds
mydentist raises $3.00
BlåTåget folds
StephanBo calls $3.00
Ca$hper_D calls $3.00
*** FLOP *** [3♣ 4♦ 9♣] [Pot: 9$]
StephanBo checks
Ca$hper_D checks
mydentist bets $5.00
StephanBo raises $15.00
Ca$hper_D calls $15.00
mydentist calls $15.00
*** TURN *** [3♣ 4♦ 9♣] [T♣] [Pot: 54$]
StephanBo checks
Ca$hper_D checks
mydentist bets $10.00
StephanBo raises $20.00
Ca$hper_D calls $20.00
mydentist raises $30.00
StephanBo goes all-in with $165.00
Ca$hper_D - 145$ der skal calles for at vinde en pulje på 414$ (439$ hvis ham bagved caller) - Jeg har so far 38$ i puljen.
Tak for hjælpen.
//Kasper
NL100 - Værst spillede set - EVAH!
Jeg synes du skal byde 8 på floppet, og da den bliver raiset og reraised synes jeg du skal sparke den op til 50 stykker. Som spillet, fold!
Helt enig med hardkare
Du har jo 2nd nuts på flop - den skal bare have gas. Som hardkare siger, skyd ud på flop det skjuler din monster bedre. Renakke når de re-raiser da der er mange kort du ik vil se.
Som spillet folder jeg turn.
"Spillede den her hånd for kort tid siden, og jeg indrømmer blank at jeg var sat helt på hælene gennem hånden, og derfor bliver linjen fucked og mega passiv."
Dette er grunden til at du ikke kommer vider i poker. Du slowplayer for meget, får ikke nok value når du er foran, hvad er det du vil med:
Flopcheck???
Flop call?
Det er jo helt helt væk, og med dine seneste kommentarer af andres spillede hænder tør jeg slet ikke tænke på hvad du ville have skrevet til dig selv!
Du har nogle seriøse leaks i dit spil, du har jo når du ikke spiller fint fat i poker teori og bla bla bla, MEN det er der mange der har når de kan få 5-10 min til at gennemgå en HH, når du sidder ved bordet bliver mange af "lowrollers" som der herinde MEN som har godt styr på teorien for meget grebet af sin egen hånd og har ikke nok tid til at tænke igennem + de bliver for griske, spillede en session med dig ved Koller og der var der også et par gange hvor du bettede alt for lidt når der var for mange draws eller du havde overpar.
Glem alt det der fancy play osv. ABC TAG! Ikke weak tight poker og det bliver knust, NL100 spillere er SUPER donks!
Skal afsted nu, men selvom dette er sagt i et lidt surt mine er det pga. jeg syntes det er surt at når jeg VED du har styr på teorien når du sidder og skal læse HH så fucker det så meget op for dig selv at du breaker even på NL100, vi må lige have gang i dig, fordi den teori du har kan du jo godt slå højere niveauer men der er bare leaks og nogle ting der skal arbejdes med. Især det med lige at læne sig tilbage og måske tænke:
Hmm, flopper et set multiway, der ligger til strit og FD hvad er det bedste at gøre her?
Du ved jo FORHELVEDE godt at når i er deep skal potten bygges.
Du skal få ham til at smide penge ind med overpar ikke CC og CR en turn og får ham til at folde, folk skal betale for deres draws. TT-AA skal ikke se nogle scarecards der sætter action ned.
Ved ikke om du kan bruge det til en skid, men nu vil jeg have en rugbrød med kyllingsalat med bacon... MMMM
Det her er meget skidt spil som AlexK også skriver på en meget høflig måde! Men tror også godt du er klar over det....
Det værste er at når du vælger kun at kalde det reraise at når der så falder en [k] som er det farligste kort overhovedet betaler et push -----------------------------ADDDDDRRR I DON'T LIKE IT------------------------------------------------------