Villain (1) har siddet mindre end 10 hænder ved bordet.
Købte ikke ind fuldt og har limpet et par gange, så med største sandsynlig DONK!
Jeg skulle nok have sagt 4$ preflop.
***** Hand History for Game 1541749135 ***** (IPoker)
$100.00 USD NL Texas Hold\'em - Wednesday, April 08, 10:20:55 ET 2009
Table TURBO Schererville (Real Money)
Seat 1 is the button
Seat 1: Villain ( $80.15 USD )
Seat 3: Villain2 ( $24.70 USD )
Seat 5: Hero ( $106.10 USD )
Seat 6: kil07 ( $117.90 USD )
Seat 10: Lejonet23 ( $128.05 USD )
Villain2 posts small blind [$0.50 USD].
Hero posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ T♣ Q♥ ]
kil07 folds
Lejonet23 folds
Villain calls [$1.00 USD]
Villain2 calls [$0.50 USD]
Hero raises [$3.00 USD]
Villain calls [$3.00 USD]
Villain2 calls [$3.00 USD]
** Dealing Flop ** [ Q♦, 8♥, 2♥ ] $12
Villain2 checks
Hero bets [$8.00 USD]
Villain calls [$8.00 USD]
Villain2 folds
** Dealing Turn ** [ K♣ ] $28
Hero bets [$16.00 USD]
Villain calls [$16.00 USD]
** Dealing River ** [ K♥ ] $60
Value time?
En donk kan vel både have dårligere Q random par....selvfølgelig også flushen eller en usandsynlig K. Hvad tror i?..kan villain calle med en range, hvor jeg slår >50%?
nl100 value?
Som du beskriver ham vil jeg vurdere at han ofte nok vil have en ringere hånd til, at du kan VB i dette spot...
Enten kan du Check-call ham...
Eller så kan du Bet-folde...
Hvis du better ud vil jeg sige 20 til 25...
Hvis du absolut vil spille QTo oop, så raise ordentligt preflop (5-6), og bet 10-12 (som spillet, ellers lige under fuld pot) på floppet, når det er 3-vejs.
Som spillet check-caller jeg.
raise større preflop, mindst 5.
Bet større på flop, 10 lyder godt.
Bet større på turn, 20 lyder godt.
b/f river. Jeg siger ca 30.
c/c river imo ikk megt mening da det eneste en donk nok ku finde på at bette som du slår er missed gutter og den er det langtfra sikkert han vil bette. Havde det været K♠ havde jeg været mere tilbøjelig til denne linje.
Hmm, stacks er ikk så gode til at b/f 30, så jeg siger nok 24 or so istedet.
Jeg synes, det er et for tyndt valuebet, hvis det var sådan et, vi skulle finde frem i det givne spot. Umiddelbart tvivler jeg meget på, villain vil calle tre streets med Q8 eller 77 (you get what I mean hereby, right?).
Hans range er da Qx, FDs og måske 8x. Det eneste, vi muligvis kan hente value fra på river er Qx (x < 10). De kombinationer er der ikke mange af. Det er langt mere sandsynligt, han har ramt flushen eller sidder med QJ.
Jeg checker og folder eller caller alt efter timingen i og størrelsen af villains bet. Jeg folder formodentlig, da jeg går ud fra, han bare checker de hende, vi slår bag på river (og han caller ikke et bet fra os med dem imo).
Tak for gode svar. Når jeg lige læser jeres argumenter igennem syntes jeg, at noget like 20$ lyder godt på river.
Angående de betsizes:
Preflop - Yes, har jeg styr på...skulle være noget like 4$ dvs til 5$.
Flop - Jeg ville gerne give shortyen en noget rum til at skubbe ind over, og 8 er også nok til at jeg kan komme allin på river uden at skulle overbyde....men selvfølgelig også nice med mere vlaue på flop
Turn - Jeg vil helst ikke byde mere her....K er et scarecard, og jeg vil jo gerne have et call for hvad der muligvis er en "svag" hånd.
@Ncoa
Du siger kongen på turn er et scarcard...men det er jo netop det du ska drage nytte af og derfor måske representere kongen ved et kraftigere bet...jeg vil mene at et flushdraw har de rigtige odds til at kalde dette 16 dollar bet, så helt klart bet hårdere på turn...