** Game ID 773531110 starting - 2007-06-19 11:22:58
** Harbours Walk [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- wheelie8 sitting in seat 1 with $98.60 [Dealer]
- Villain2 sitting in seat 2 with $106.89
- e_r_b sitting in seat 3 with $148.80
- Villain1 sitting in seat 4 with $105.44
- Hero sitting in seat 5 with $86.50
- haakonkohls1 sitting in seat 6 with $167.75
Villain2 posted the small blind - $0.50
e_r_b posted the big blind - $1.00
** Dealing card to Hero: A ♣, J ♦
Villain1 called - $1.00
Hero raised - $5.00
haakonkohls1 folded
wheelie8 folded
Villain2 called - $5.00
e_r_b folded
Villain1 called - $5.00
** Dealing the flop: A ♦, 4 ♥, K ♠ (Pot = 16)
Villain2 checked
Villain1 checked
Hero bet - $10.00
Villain2 called - $10.00
Villain1 folded
** Dealing the turn: Q ♣ (pot = 26)
Villain2 checked
Hero checked
** Dealing the river: 3 ♠ (pot = 26)
Villain2 checked
Hero bet - $14.00
Har lige sat mig indenfor de sidste 2 orbits. Tabte hånden umiddelbart inden mod Villain 1 hvor jeg raiser med 99 og blir nødt til at smide postflop pga høje kort og modstand - derfor sidder jeg ikke med fuldt buy-in. Villain har limp/callet stort set hver eneste hånd preflop og villain2 har jeg spillet mod før - dog under 100 hænder (37/4/1.5)
Hvad siger folk til linien? Grunden til jeg better 2/3 på flop er da floppet er forholdsvis ukoordineret
NL100 Value med AJo uden reads
Hvorfor ikke bette turn?
Der er vel større chance for at blive betalt af en mere marginal hånd på river end på turn?
Men det kan godt være det er for weakt
Jeg better 12 på floppet, men det er småting. Ellers wp.
Jeg potter flop.
Ellers spiller jeg den som dig, check på turn er fint da du reelt set ik slår noget andet et weak es.
Valuebetter også river som dig.
WP.
12 på floppet, så du kan bette lidt mere på river.
Gimme: Fordi vi har AJ og ikke AK/AQ.
Enig med de andre, 12 på flop.
Og medmindre villain er PN'er så lad vær med at fjerne hans nick tak :)
God hånd. Som de fleste andre vil jeg også give den en tand mere på floppet, en 12-13 stykker. Nogen kan godt lide at potte floppet, men jeg synes det er lidt spewy. 3/4 pot her opnår som regel det samme.
Turn check er standard, omend man mod en spiller med de stats godt kunne valuebette. Jeg synes dog et check er godt da det beskytter din stack.
River er et oplagt valuebet mod denne modstander. Hvis han havde planlagt et check-raise med 44/AK/AQ på turn burde han stikke ud på river.
Nogen gange kan jeg godt finde på at checke her bare for at være sikker på at få lov at se hans hånd (men jeg misser sikkert meget value ved det), da jeg umiddelbart har svært ved at sætte ham på noget fornuftigt. Hvad er det han caller med preflop, med limp og et raise foran sig, som efter flop action ikke er AK/AQ/44. Hvis det er A med en kicker du slår, så er det bare med at sætte en note på ham med det samme.