NL100: valuebet river? 200BB dybe

#1| 0

Der er ingen handhistories på det site, hvor jeg spiller denne hånd (pacific..), jeg skal først have fat i noget Pokerbility. Derfor er denne her selvskrevet (men helt korrekt HH mht. action). Af samme grund har jeg heller ingen stats. Readless imod villain. Valuebetter i på river her og hvor meget?

[Hold 'em] (0.50|1.00 - Cash Game) Real Money

Villain (SB) with $198
HERO (UTG) with $210

** Dealing cards to HERO: Q, Q
HERO raised to $3.50
MP folds
CO folds
BTN folds
Villain calls $3
BB folded

** Dealing the flop: 7, K, 6 pot: $8
Villain checks
Hero bets $5
Villain calls $5

** Dealing the turn: Q pot: $18
Villain checks
Hero bets $12
Villain raises to $24
Hero raises to $64.50
Villain calls $40.50
** Dealing the river: J pot: $147
Villain checks
Hero ?

13-04-2009 20:09 #3| 0

Giver den en smule mere hele vejen (Preflop 4, flop 7 ud i 8, turn 14 ud i 18, turnraise ~72)

Som spillet synes jeg river er easy valuebet. Du får betaling fra 66, 77, KQ og er slået af meget få hænder (AK og i yderste tilfælde KK)

Som spillet siger jeg 95 på river.

13-04-2009 20:12 #4| 0

Jeg reraiser også til lidt mere på turn så er skub passer lidt bedre ind på river, men når du ikke har noget read der siger noget andet synes jeg han ligner et set så umådeligt meget, at jeg også skubber river her og forventer at få betaling.

14-04-2009 01:32 #5| 0
OP

Jeg synes også han ligner noget der gerne vil calle. Og vi er vel ofte foran. Men det er jo en lille pot før turn og hans clickraise kunne godt være med drawish hænder, hvor han simpelthen ikke kan folde med de odds jeg giver ham etc. (det er jo readless, ved ikke rigtig hvordan han spiller).

Har mest behov for at høre nogle meninger om hvorledes vi spiller river, ikke hvordan jeg skal betsize.

Så et par kommentarer mere til rivervaluebet or not ville være dejligt :)

14-04-2009 01:53 #7| 0

Ingen grund til at balancere turn, raise størrer, 74 ish. Hans range er air eller et draw /made hand som sikkert agerer ens til 64 og 74, desuden passer river bedre med et 3/4 pot size shove.

Han burde bette en flush på river, så du er oftest bedst når han checkker til dig. Shove er fint og vel sådan du bluffer. Han er polarized til noget 2par+ / air på river med hans flop+turn linje, så et shove er imo bedre end et plz-call-me bet.

14-04-2009 02:00 #8| 0

lol, troede det var en fake med Negreanu Hachem hånden, sick nok!
Den er næsten identisk, og bare push obv.

14-04-2009 02:15 #9| 0
OP

Det ville være potsize at pushe... Jeg har det med at bette skæve beløbs både som bluff og som valuebets, og derfor gjorde jeg det også her.. jeg bettede $98.50 og blev callet af AK (ja jeg har et godt image lol).

Jeg synes bare det var en lidt pudsig hånd, da den fik mig en lille smule i tvivl om jeg skulle valuebette på turn (især pga. hans click-call på turn), men godt at se, at I er enige.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar