Nl100: villian donkbetter i 3bet pot

#1| 0

Hejsa,

Villian spiller 49/21/3 og har endnu ikke foldet til et 3bet (0/1) over kun 39 hænder. Det er godt nok en meget lille sample men alligevel giver det et indtryk af at han er lidt af en donk.

Effektive stacks er 81

UTG raises to 3
CO folds
Hero (BU) re-raises to 12 with AK
SB folds
BB folds
UTG calls 12

Flop: 278 Pot: 25,5

UTG bets 6 (Han har 63 i stakken efter hans donkbet)

Hero?

Hvilken linje tager vi her?

18-07-2010 20:54 #2| 0
OP

bump

18-07-2010 21:22 #3| 0

Vi kommer næppe ind mod noget dårligere hvis vi raiser, og tror heller ikke han folder noget bedre.

Jeg kalder bare hans lille bet og håber på at klonke A/K på turn.

Vi ser hvad der sker på turn og evaluerer efter villains action.

18-07-2010 22:04 #4| 0

Altså, det kræver lidt mere info for at vide hvad der er korrekt her. Spiller han fit or fold og generelt folder for meget= shove, er han mega station, så call og ram.

Dog må vi gå ud fra, med hans stats, at han er til den callish side, så jeg ser nok bare turn an

19-07-2010 01:28 #5| 0

@Pow.

Hvad folder villain til et raise på dette board, som vi ikke er foran alligevel?

Vi kan selvfølgelig raise for at beskytte vores equity mod QJ eller lignende, men på den anden side kan villain have nogle A/K'er i sin range, som vi begge kan ramme og derved stacke ham.

Kan godt se, at du er med på call her, men kunne godt tænke mig at du uddybede det første du skriver lidt.

19-07-2010 02:03 #6| 0

Det kommer jo an på hvem villain er.... Nogle villains folder TT og JJ når vi raiser, mens andre sidder og timer ud og caller til sidst, mens de tænker: Han har den nok, men jeg caller, og når de ser vores AK unimproved, klapper de sig på skulderen og tænker kun det var et godt call.

Hvis vi ved villain er weak, så raiser vi, så han kan folde hans 66-JJ hænder og Ax der har improved. Og har vi det read, gør vi det til 24 på flop jammer any turn.

Gir det mening?

19-07-2010 03:07 #7| 0

Det gir fin mening. Jeg tror bare det er utroligt sjældent at vi folder en bedre hånd på dette board.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar