Der er to aspekter af følgende hånd, jeg er i tvivl om:
1) Hvad er den bedste plan på turn?
2) Hvilken bettingsize bør jeg vælge på river?
Villain har jeg ikke rigtig noget på, men over 16 hænder har han spillet 56/0/0.4, så jeg kan vist godt allerede nu sige, at han er dårlig.
Jeg har selv bare siddet og foldet, mens han har siddet ved bordet, så mit image bør være temmelig range i hans øjne fwiw.
No-Limit Hold'em, $1.00 BB (5 handed)
saw flop
SB ($48.80)
Hero (BB) ($138.65)
UTG ($69.05)
MP ($87.15)
Button ($95.30)
Preflop: Hero is BB with Q♥, K♦
[color=#666666]1 fold, MP calls $1, [color=#666666]1 fold, SB calls $0.50, [color=#CC3333]Hero bets $3.50, MP calls $3.50, [color=#666666]1 fold
Flop: ($10) 2♦, 4♣, J♥ [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]Hero bets $7.35, MP calls $7.35
Turn: ($24.70) 10♦ [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]Hero bets $16, MP calls $16
River: ($56.70) 9♠ [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]Hero b???
NL100 - WTD w/ rivered nuts mod donk
Overbet mos den ind. Han betaler med any J, hvis han er donk. Lad btw være med at tænke på dit eget image mod en sådan fætter. Han fatter ikke en krone, og klikker generelt på lidt random knapper med hovedvægten lagt på call-knappen:-)
Jam - WP.
@SuperSennels:
True. Det gør jeg nu heller ikke så meget, men jeg ville bare have det med for god ordens skyld. :-) Hvad gør du btw på turn?
Jeg synes dit bet er fint. Ofte peeler muppets også floppet med 4x, 66 etc., hvorfor T'eren er et super barellkort, da det giver dig sick meget equity i potten - også hvad angår FE.
fint spillet, nu jam river. Enig i hvad SS siger.
@djowgern
Hvis du ikke bareller dette turn kort, hvilke bareller du så??
@freakstar:
Mod en 56/0/0.4 spiller, better jeg kun K, Q og A turn.
Det er fint nok at kunne barrelle, men hvorfor gøre det, hvis modstanderen ikke folder alligevel?
hvorfor kan en 56/0/0.4 spiller ikke folde her? Min erfaring med sådanne spiller er tit, at de ser mange flops og turns, men tit giver op til meget action. Samplesize er i øvrigt ikke stort nok til jeg vil lade det indflyde alt for meget, så 100% barrel kort for mig.
djowgern,
T giver os super equity i potten mod en calling station, og vi har nok med en anden at gøre der peeler samtlige ting på board. Jeg vil næsten mene A har tendenser til at være et endnu dårligere turn second barrell kort, da han helt sikkert har A høj i hans peel range. Teren derimod, har han sjældent, og Jx er ikke den største del af stationens range. Lidt afhængig af spille type, er overcard altså ikke altid de mest oplagte 2nd barrell kort.