Villain er 23/18. Standard TAG men ukendt. Villain har kun siddet i ca 20 min.
***** Hand History for Game 6336358558 *****
$1,000 USD NL Texas Hold'em - Monday, September 17, 23:48:17 ET 2007
Table Table 127423 (No DP) (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: Zen_Harmony ( $2,041 USD )
Seat 2: nordiebuddy ( $1,000 USD )
Seat 3: zippy1726 ( $3,070.75 USD )
Seat 4: Sleepy1980 ( $1,000 USD )
Seat 5: Hero ( $2,666.82 USD )
Seat 6: cjoct ( $1,236 USD )
cjoct posts small blind [$5 USD].
Zen_Harmony posts big blind [$10 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Qs Ac ]
nordiebuddy folds.
zippy1726 folds.
Sleepy1980 folds.
Hero raises [$30 USD]
cjoct calls [$25 USD]
Zen_Harmony folds.
** Dealing Flop ** [ 9h, 5h, Qd ]
cjoct checks.
Hero bets [$40 USD]
cjoct raises [$133 USD]
Hero calls [$93 USD]
** Dealing Turn ** [ 5d ]
cjoct checks.
Hero bets [$180 USD]
cjoct is all-In.
Hero folds.
cjoct does not show cards.
cjoct wins $1,586 USD
NL1000
Turn er en typisk W/A W/B hvor jeg checker langt de fleste gange. Tvivler på at han C/R'er x 2 med en draw hvis han er en std. TAG.
50/50 om jeg checker turn eller better. Men når jeg better, så better jeg lidt mere. Potten er ~ $330.
Ja. Men derfor vil du jo også bette noget mere. :-)
Der findes en række spillere som check-raiser floppet light og så giver op på turn hvis man kalder dem (ret dårlig strategi som nemt kan udnyttes -- man floater bare deres CR). Uden reads så floater jeg dog ikke et CR. Og i dette tilfælde er AQ næsten "for god" til at bette turn fordi villain måske bluffer/"valuebetter" river.
Anyway, i den aktuelle hånd checker jeg bare turn, og kalder de fleste bets på river. Som hardkare er inde på så er det way ahead /way behind og det er ret std at checke for at holde potten lille.
Eventuelle reads kan dog ændre på sagen: nogle villains check-raiser med draws og mod disse så kan det være fint at bette bette turn. De færreste villains check-raiser to gange med et draw, så det er fint nok at folde.
Jørn
Så vi sætter ham præcist på quads eller 99 som han ikke reraisede preflop hvilket han nok gør det meste af tiden?
Enig i at han lægger en stærk linje, men hvor stor en hånd skal vi så have for at betale? Hus?
J♦ T♦ har han.