NL1k, 6 handed. Eff stacks 640.
Over få hænder - 16stk - ligner villain en passiv donk, der spiller 63/13/1.8. Villains stack underbygger at han ssv er mega donk.
Seat 1 is the button
Seat 1: hero ( $958.00 USD )
Seat 5: villain ( $640.50 USD )
villain posts big blind [$10.00 USD].
Dealt to hero 5♦ 6♠
hero raises [$20.00 USD]
villain calls [$10.00 USD]
** Dealing Flop ** [ T♦ 2♦ K♦ ] pot 45
villain checks
hero bets [$30.00 USD]
villain calls [$30.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 2♣ ] pot 105
villain checks
hero checks
** Dealing River ** [ 6♥ ] pot 105
villain bets [$105.00 USD]
hero... call/fold/raise ;)
Er vi foran mere end 33% af gangene her?
NL1000, 56o på knap, riverspot
interesant hånd... over mit limit men vil umiddelbart påstå at en sådan beslutning er meget svær at træffe uden mere stat på ham!
Jeg smider nok uden bedere reads!
better turn hårdt her!
Bump
"ligner villain en passiv donk, der spiller 63/13/1.8. Villains stack underbygger at han ssv er mega donk."
Ovenstående hælder mod et fold imo. Vent til du har bedre spots/reads før du laver marginale spil - du skal nok få hans skillinger... :o)
øeh... fold? :)
Sandsynligheden for hit and run og for at han laver et VB er for stort til, at et call er profitabelt imo.
Jeg forstår ikke HH - 6 handed eller HU? Jeg folder bare og kommer videre i teksten.
@ mancini
Første linje i min post:
"NL1k, 6 handed. Eff stacks 640." Stadig i tvivl?
@ dem der vil folde
Hvis vi forventer at være bag ud mere end 66% procent af tiden her, hvad kunne I så forestille jer at villain ville spille på dén måde ud over floppet flush og trips 2?
@ Tina
villain sidder i 6max m 64BB. Jeg tror ikke risikoen for hit and run er specielt stor hvis villain vinder 15BB.
@ Nilsson
16 hænder er i forvejen sparsomt. Når vi vil gå så specifikt som riveraggression bliver stats for usikre synes jeg.
ezz call. passiv dårlig spiller VB´er ikke en T, og potter ikke en K. Tilgengæld potter han alle hans bluffs.
Ok, jeg postede hånden for at se om jeg evt. har et leak.
Jeg caller rutinemæssigt i disse spots, og ved ikke om der er en måde at spore EV på i PT3/HEM . Altså ikke blot på rivercalls, men når jeg selv sidder med tæt på ingenting og jeg synes villains linje bare stinker. Tror ikke det er muligt, men surprise me PN :)
Derfor ville jeg høre PNs mening, som i dette tilfælde er lidt delt. Aktuelt callede jeg og villain viste en smuk J♦ 4♣ op.
Mit rationale for at calle er præcis som hilberados, men tager gerne imod andre synspunkter.
@hilberado
Til gengæld så potter de også boats og flushes fordi de har missed value på eet street og vil "indhente" det på river.
Jørn
@ thyssen
Enig, men så er vi vel tilbage til om villain finder en monster frem mere end 66% af tiden?