Villain er en af de skrappeste jeg spiller mod (24/15). Han vinder meget. Villain og jeg har spillet hinanden hårdt. Jeg er sikker på at vi går hinanden på. Dette er mest som potbets.
Hero is at seat 0 with $2432.
mrwonkaman is at seat 1 with $1240.
AngrySunbear is at seat 2 with $2561.35.
21Rocket is at seat 3 with $1000.
Headymaster is at seat 4 with $999.55.
HOVADOGG84 is at seat 5 with $1010.
The button is at seat 0.
mrwonkaman posts the small blind of $5.
AngrySunbear posts the big blind of $10.
Hero: 9♣ J♦
mrwonkaman: -- --
AngrySunbear: -- --
21Rocket: -- --
Headymaster: -- --
HOVADOGG84: -- --
Pre-flop:
21Rocket folds. Headymaster folds. HOVADOGG84
folds. Hero raises to $35. mrwonkaman calls.
AngrySunbear calls.
Flop (board: 9♥ J♣ 6♣):
mrwonkaman checks. AngrySunbear bets $105.
Hero raises to $420. mrwonkaman folds.
AngrySunbear goes all-in for $2526.35. Hero?
NL1000 - dybe stakke og 2 par
Argggg, jeg kommer aldrig væk her :-(
selvom jeg ikke rigtig slår noget, anden en måske en lusket spillet A9♣, 78♣ eller måske AK♣ men den reraiser vel preflop..............
nasty spot
Jeg sætter ham på set eller 12-15 outs 90% ad gangene, gir ham 69 og uforudsete hænder som AA for resten. Do the math mod den range, og vurder hvor ofte han skal have set i den sits for at du skal folde.
Naturligvis spiller hans skill/stil meget ind, og den må du prøve at gå ud fra. Hvis du har fanget ham i overspillede 250% BI hænder før, hælder jeg mere til call. Hvis du derimod har set ham spille et set i så stor en pot bare én gang på den måde, ville jeg folde. Hvis han er på tilt, eller bagud mod dig over time, caller jeg; ellers hælder jeg til fold.
"Villain er en af de skrappeste jeg spiller mod (24/15). Han vinder meget. Villain og jeg har spillet hinanden hårdt. Jeg er sikker på at vi går hinanden på. Dette er mest som potbets."
"Hero calls."
Er 24/15 i øvrigt ikke ret fishy som udgangspunkt?
Stinker af en made hand som vil beskytte imod draws som jeg ser det. Fold. Jeg havde dog callet for 100 bbs
Julle
Hvad er villains agg. faktor ?
Jeg tror ikke jeg betaler 250BB for denne her, hvis han ikke er meget aggro
Betalt