Nl1000 hand...

#1| 0

Hey, .. har kørt virkeligt elendigt de sidste uge, og har endt med en minus session rimeligt ofte. Er blevet i tvivl om forskellige situationer og der vil derfor komme nogle forskellige hænder som jeg gerne vil have feedback på. :)

På pacific 10 mands, bordet er loose og med en del action. Størstedelen af spillerne virker ikke specielt gode.
Størstedelen af alle pots er 3-4 personer, meget limp - call.

blinds 5/10$

Hero har spillet MEGET tørt, pga. cold decks og har et image som Tight weak.

Hero er UTG med KJ (970$) limper, MP (2000$) som er solid LAG, raiser 50$ - Button(1400$) som er super loose tyr caller - SB(600$) som er Tight passiv weak caller.

Hero raiser 220$ - MP drysser, Button caller efter noget tid, SB folder.

Flop 5 7 A pot = 540$

Hero bet 350$???

Hvad synes i ? ...

01-06-2006 20:10 #2| 0

Jeg hader det limp. Hvis formålet var at limp-re-raise, allright et ret hasarderet move med en lortehånd, men det er jo set før, men så vil jeg sætte den højere op. 270ish.

Flop-leadet er fint. Jeg ser oftest de der dobbelt-calls med JJ eller dårligere fra passive spillere, så Aet er ssv. et scarecard for ham.
Det ville nu have været rart at kunne have vist AA eller AK ned, der havde fulgt samme linje, inden du begynder på den slags narrestreger.

- AB

01-06-2006 20:24 #3| 0

Som sagt tidligere, det er en dårlig ide at prøve at bluffe loose donkey callingstations. Hvis villain har et A of some sort, så får du svært ved at overbevise ham om at du har ét endsige to As (få der limp/re med AK). Som Asger siger, det ville være godt, hvis du havde etableret lidt troværdighed først.

Iøvrigt burde $270 på floppet være mere end nok. Hvis han ikke har et A, settet op mm. så folder han her. Hvis han har det, så folder han sandsynligvis ikke (givet din egen beskrivelse af villain og måden hånden har spillet sig ud på). Og forhåbentlig er du så færdig med hånden. Halv pot lugter lige så meget omend ikke mere efter du har limp/re.

Er der nogen speciel motivation for det her move, eller er du bare begyndt at kede dig fordi du får dårlige kort?

01-06-2006 22:18 #4| 0

KJs fungere ikke ret godt som en bluffhånd UTG, du rammer alt for nemt noget semi-godt, som du går død på. Så langt hellere gøre det med et lille PP eller noget 56o 56s halløj. Som spillet leader jeg flop for ca ½pot, da du så kan vise AAA, eller AK. Desuden tror jeg mere at ham tyren kan have noget Ax, hvis han er så super loose som du beskriver; og når sådan en tyr rammer, så folder han ikke, så jeg ved ikke hvor fedt det egentlig er at skyde det flop.

Fullring er ikke 6max, og det er min erfaring at dine store EV moves ligger på at presse early pos. raisers. Jeg ville langt hellere reraise i pos, end lave sådan et reraise med KJs OOP....

Desuden kan jeg slet ikke forstå idéen i dit move. Som du beskriver bordet, er en ABC-TAG stil ret profitabelt.

Somsagt, så hellere reraise LAG-fætteren i pos med JTs eller limpreraise en ordenligt hånd, så du kan fange tyren i en kæmpe pot...
Hvis du havde åbnet ud af blinds, kunne jeg bedre lide det.

01-06-2006 22:25 #5| 0

Uhyggeligt mange spillere spiller AA på NL100 på den der måde, hvorfor trixet altså nok ville virke der.... Om det samme er tilfældet på NL1000 skal jeg så absolut ikke kunne sige....

01-06-2006 23:09 #6| 0

Dette er langt over mit niveau, men hvis du er running bad er det vel ikke den slags numre der kan få dig back on track?

Hvad er dit move, hvis button kalder dit flop-bet?

01-06-2006 23:20 #7| 0

@niall Så gir han nok op.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar