Villan er samme som fra denne: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=133370
Dog er denne hånd efter den forrige...
Der er gået lidt tid og er ret sikker på villan ser mig som meget agg. jeg ser stadig ham som en STD TAG nit..
Hvad syntes i om spillet indtil da? Og jeg brækker mig på river... Fold? Hvad går en TAG spiller all in med her??
***** Hand 648653864 *****
5.00/10.00 Texas Hold'em (No Limit) - Tuesday, June 12, 2007 4:08:02 PM
Table TH 166 (Real/Cash Game)
Seat 1: frenchpro2 (951.00)
Seat 2: Hero (1078.00)
Seat 3: tippy333 (1029.00)
Seat 4: dankiii (1008.25)
Seat 5: BOJAN1984 (0.00)
tippy333 post SB 5.00
dankiii post BB 10.00
** Deal **
frenchpro2 [N/A, N/A]
Hero [K♠, K♣]
tippy333 [N/A, N/A]
dankiii [N/A, N/A]
*** Bet Round 1 ***
frenchpro2 Fold
Hero Raise to 40.00
tippy333 Fold
dankiii Call 40.00
*** Flop(Board): *** : [3♥, 3♦, 6♥]
*** Bet Round 2 ***
dankiii Check
Hero Bet 66.00
dankiii Call 66.00
*** Turn(Board): *** : [3♥, 3♦, 6♥, J♠]
*** Bet Round 3 ***
dankiii Check
Hero Bet 177.00
dankiii Call 177.00
*** River(Board): *** : [3♥, 3♦, 6♥, J♠, A♣]
*** Bet Round 4 ***
dankiii Check
Hero Bet 222.00
dankiii All-in 725.25
Hero????
NL1000 KK, mod TAG
@Sand
Det er måske det sidste han har...
@AB
Why, hvad sætter du ham på?
Jeg folder også. Kan ik lige se hvad vi skal slå udover et veludført bluff.
JEG HAR LÆST DEN FORKERT....
Tror jeg caller.. han CRAI på river med hvad? set, hus og quads raiser han vel senest på turn?
Jeg kommer altså til at calle her.
Jeg folder også her, det lugter af en passiv spillet monster.
tror du han har ren luft her? busted flushdraw. Næppe.
@Hard
Hvorfor er det autdrys??
Hvad er det en TAG villan caller både flop og turn med når der er draws derude?
Hvis han ser dig som meget agg. . Så kan der godt være value i at checke river, i stedet for VB.
Blir mere og mere forvirret... Jeg vælger bare det svar jeg har ret i...
Langt over mit niveau, men vil da gerne lige prøve...
A♥x♥ raiser han vel et eller andet sted undervejs? Så den er vel udelukket... Det samme gælder vel næsten any flushdraw?
Medmindre villain kunne finde på at skubbe QQ eller de to andre konger (value-bluff?) her, tror jeg, at jeg folder der, og det gør en tør TAG vel ikke... Er jeg helt off her?
Men du skal da sætte ham specifikt på et dobbelt-float for at kalde her. Er det her en skjult tyrecallpost?
Jeg folder i hvert fald...
@ Koller
Hvis villain ser Hero som aggr. (er vist sandt nok), vil han så ikke lade Hero hænge sig selv mod sit monster? Han har vel set Hero skyde adskillige barrels op til flere gange før?
AlexKP: Tak for sidst. :-) Ser du Dankiii som en std. TAG nit? LOL! Jeg kender ham ret godt fra diverse turneringer og Interpoker arrangementer. Han er MEGET tough og bestemt ingen nit. Han er dygtig til at lægge pres på folk, uden dog at committe for stor en del af stacken med luft. Jeg kunne sikkert selv godt betale $500 for at få tilfredsstillet min nysgerrighed, men er ret overbevist om at du er slået her. Hvor længe har i siddet til bords sammen? Hvis han tidligere har set dig valuebette marginalt på river, kan jeg sagtens tro at han kan spille A3s og 66 på denne måde.
@Alex..
Kender du ikke Dankii fra andre sider?
Fornuftigt og folde ihvertfald...
Kender ham ikke fra andre sider...
Og nej har ikke spillet emget mod ham men det jeg har set virker han som en TAG spiller... Og tror ikke han har set mig valuebette tyndt på river da vi max har logget et par timer af hinanden spil..
Mht. til at han er tænkende burde han så ikke raise senest turn med monster? Og ville han ikke kunne se mit lille riverbet som svaghed og prøve at skubbe mig af??
Og tak for sidst? Hvornår? :)
@zzzzzz
Han kan vel også pushe hvis han har callet marignalt med 45 or so? Eller et misset flushdraw hvor han tror A er et scarecard for mig?
@Alle
Jeg skal ærligt sige jeg satte ham på et lavt PP eller draw og derfor jeg VB river... Men hans CR kom lidt bag på mig...
Jeg spewcaller.
AlexKP: I lørdags på Amager. Du callede mit CRAI på river med 77. :-)
Hvis du sætter ham på træk eller lille pp forstår jeg da slet ikke dit valuebet. Er det for at induce et CRAI bluff??? Alle trækkene missede, men han kan have ramt A med hjertertræk og så betaler han jo. Lille pp. 44-55, 77-TT betaler næppe et valuebet på river. Hvilke hænder vil du have til at betale?
Jeg ser ingen grund til at valuebette river?. Why?. Jeg chekker bagved her any given sunday. Samt hverdage.
Som spillet folder jeg dog river.
Jeg checker bagved på river, men ok VB kan da forsvares,
Jeg folder river
Kommer lidt an på ens image., kunne forestille mig KP's måske var til et valuebet.
Jeg kunne ikke finde rundt i hvad det var villan havde gang i med den linje når han var TAG
ELLER?
Er det fordi jeg ikke kan folde KK på noget board uanset hva der ligger? :P
Well, jeg callede og han viste 55 op...
@Kipster
Vil have TT og nedefter til at betale...
Men ja tak for sidst.
Så må du jo lade være med at bluff mit fulde hus :P
Synes dit spil er fint indtil river.
Hvis du var ude af pos ville et river bet være fint for ikke at induce'e et bluff, som er svært at call'e. Når du nu kan komme gratis til show down med den lorte river skal du nok bare gøre det. Hvor mange hænder, du kan slå, betaler dig virkeligt af her??
Med den styrke du har vist og et raise tilsidst hælder jeg mest til 66 til et hus eller JJ til et lidt mindre sandsynligt hus (som dog også giver mening både med pre-flop og flop spil indtil han rammer guldet).
Der er også en mulighed for A3s, 43s til trips/hus eller any AXs i hjertere der ramte A på river. De er dog ikke super sandsynlige ud fra din beskrivelse af ham som meget tight, men fra BB, hvor han kommer ind med lidt "rabat", er de vel alle mulige.
Check river til dig giver dog en svag mistanke om, at han er ude i noget gris og kunne have miss'et med 45 eller sidde på et par under A. Han kunne vel tænke, at dit spil ikke hænger sammen, da du better hele vejen og repræsenterer stort par og nu pludseligt også kan lidt at et A rammer. Jeg kan dog aldrig call'e uden at kende ham for at være i stand til den slags grisseri, når hans linie passer så godt med slow play af monster
Synes du better alt for svagt, efter flop min 200, du har overpar og ønsker ikke at ende der hvor du ender. Højt bud find ud af hvad han er til.
Jeg synes du spiller den fuldstændig forkert; men på dette tidspunkt folder jeg, hvad var resultatet ????
AlexKP
Jeg better mere på river, better du virkeligt kun 222 med f.eks. J-J - Eller bluff? Eller synes du bare villain er dårlig? For ellers kan jeg virkeligt ikke finde nogen årsag der kan retfærdigtgøre at bette så lidt.
Preflop ville jeg nok bette 7-8 BB, efter flop er tabsmuligheden AA, A3, 66 og XX hjerter, AA udelukker jeg fordi der ikke kommer et reraise preflop(kan være svag begrundelse, og risikoen løber jeg), en TAG spiller caller ikke med A3, 66 kan være en mulighed; men den risiko løber jeg. Han har lagt 40 og kan være pot committed, derfor skal der bettes minimum 200 for at få en fornemmelse af hvad han har. Du ved du har overpar, hvis han caller eller raiser giver det dig en fornemmelse af hvad han vil og har. Hvis han går med, er det enten til midten eller lade ham føre spillet, du sparer måske nogle penge/vinder flere i forhold til hvordan det gik ?
Hvornår går jagtsæsonen i gang? I mean, skyd Fasanen, en eller anden! :D
@ Fasan
Synes du er way-off. Hvad vil du opnå med et så stort pre-flopraise?
Jagtsæsonen er hele året. Jeg ønsker en Hu situation - er det noget du ikke har hørt før.
Hvorfor poste naar du er saa sikker og kun kan skrive "Hvorfor?"?
@Hardkare
Jeg er ret sikker på jeg er foran og ELSKER at lave tyde VB pg tyde calls... Jeg sætter villan på et mindre par eller FD måske med Jx
Derfor better jeg så lidt, da jeg tror det er det maximale jeg kan få ud af ham.
@Fasan
lol?
@Turbo
Fordi jeg jo selv spiller hånden som jeg mener er rigtigt og gerne vil vide PRÆCIST hvorfor folk vil spille den på en anden måde så jeg kan få en masse input og derefter forhåbentligt forbedre mit spil på den måde. Jeg prøver at stå op for hvad jeg har gjort og hvorfor jeg har gjort det sårn?
@ Fasan
Stenern, vidste ik jagtsæsonen varer hele året.
Tjoh, jeg har nu hørt om en hu situation.
Alex - hvis du better så lidt for at få det maksimale, må du også regne med risikoen for AA eller Ax - er sikkert også +ev på sigt
Sure sure, din attitude er bare mere noget alá "jeg ved jeg har ret og det er fedt at folk siger noget der er forkert i selve haanden, fordi i sidste ende faar jeg ret"
Men det er maaske bare min fortolkning.
Fasanen
Helt ærligt, tager du pis på os? :D
AlexKP
Mayb, men så antager du jo netop at villain er dårlig? En god villain gennemskuer dig jo lynhurtigt med de der bets.
@Macstarr
?? Øh nej..
@Hardkare
Hvorfor det? Mine bets er da normale indtil river, hvor jeg prøver at finde ud af hvor meget value jeg kan få?
... Jeg snakker også kun om dit riverbet.
Ja og gode villains gennemskuer hurtigt hvilken slags hånd du har hvis du kun better sådan der når du har en mediocre hand der forsøger at suge value.
Derfor; Bet normalt, så kan du også nemmere blive kaldt ned af små PP's da A'et er et fantastisk bluff kort.