Okletsgo er dansker og dygtig regular, føler jeg mig ret sikker på - uden dog at have fulgt ham mere end et par sessions.
Han spiller 24-19-3 eller lign - jeg vel omkring noget 26-22-4.. Han ser mig nok som en smule overaggressiv (delvist spewish?) postflop, uden dog at være helt sikker..
Vi har ingen nævneværdig historie, ud over at jeg har holdt lidt igen overfor ham, og har lagt mig til en pæn del 3bets preflop..
Hånden er spillet på boss.
Hvad vil i vurdere til at være hans range? - Hvad betaler vi af med her?
Vil især gerne høre fra spillere der kender til dynamikken på
på boss, evt med kendskab til villain - men alle input har self interesse!
Seat 1: wajorem ($1239.50)
Seat 2: jplako ($686.25)
Seat 3: raminator ($990.00)
Seat 4: okletsgo ($1040.00)
Seat 5: Hero ($2029.00)
raminator posts the small blind of $5.00
okletsgo posts the big blind of $10.00
jplako is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero XX
Hero raises $35.00
wajorem calls $35.00
jplako folds
raminator folds
okletsgo calls $35.00
*** FLOP *** 3♣ 3♥ 8♣ pot:105
okletsgo checks
Hero bets $85.00
wajorem folds
okletsgo calls $85.00
*** TURN *** 3♣ 3♥ 8♣ 4♥ pot: 275
okletsgo checks
Hero bets $185.00
okletsgo goes all-in with $920.00
Hero??
NL1000 OP møder modstand på parret
Hm, jeg melder simpelthen pas. Det kommer meget an på dynamikken og feel ved bordet - samt et timingtell på hans actions (på alle streets).
For det meste caller jeg bare med J8 og op, mens jeg i enkelte tilfælde folder AA.
- AB
Den har nemlig ikke været specielt heftig, især ikke mellem os, da jeg som sagt har holdt mig lidt fra ham.. Men helt enig - svært feel-afhængig..
I situationen var jeg bare helt blank, da jeg som sagt ikke meget historie har med ham, og dynamikken ved bordet var ganske std..
Hm, jeg har kun 300 hænder fra ham. Der spiller han 32/22, men har kun en Went to Showdown % på 13%. Selvom det er en alt for lille sample til at kunne konkludere noget som helst, så tyder det i det mindste på, at han spiller draws og made hands -temmeligt- hårdt. Det betyder at 8x bliver temmelig marginal, så jeg ender nok med at calle med TT+.
- AB
Der er nok ikke ret mange 3'ere i hand range, måske bortset fra A3s, som nok ofte bliver squeezet preflop -- specielt af en 24/19/3. Jeg ved dog ikke om han har respekt for dine UTG raises, så han måske bare flatter A3s.
jeg synes det lugter af at han turner noget kombi-draw, f.eks. 8♥x♥, f.eks. 87, 86, 98, A8 og den slags. A♥8♥ bliver også muligvis squeezed preflop.
Jeg betaler nok med 99+, A8, og hvis han ofter squeezer så betaler jeg også med T8+
Jørn