Villan / MP er Tilting_Donk
Jeg har spillet meget agg og han har 3 bettet mig MEGET light SUPER mange gange, en gang bla. hvor jeg raiser han reraiser til 160 og en går all in med 480 og han instant folder. Har dog callet ham en del gange og stacket af bla. på et 789 board hvor jeg havde 78 mod hans TJ...
Vi sidder ved 3 af de samme borde, og jeg er cirka 1 buyin oppe mod ham...
Hvad syntes i om dette move??
For risky?
Party Poker No-Limit Hold'em, $ BB (6 handed)
BB ($2527)
Hero ($2574)
MP ($1512)
CO ($1421)
Button ($1302.30)
SB ($1210)
Preflop:/ Hero is UTG with 9♠, Q♠. SB posts a blind of $5.
Hero raises to $40/, MP raises to $145/, CO calls $145, Button calls $145, 2 folds//, Hero raises to $700???
NL1000, resquezze
Resqueeze?
Jeg mener ikke det play giver meget mening. Havde du åbnet fra CO og set ham lave dette move fra button (og blinds havde callet), så havde det været fint at prøve, men her åbner du altså UTG og han re-popper lige bag dig. Han skal være helt ekstrem laggish før jeg prøver sådan et stunt. Som oftest betaler jeg bare - prisen er god.
Det er jo ultra klamt at blive callet her. Du sidder i så fald OOP i en 1700+ pot uden nogen ide om hvor din modstander er. Ikke lige min favorit position.
/Mikael
Jeg ville hurtigt drysse preflop, når jeg har sådan en gut til at sidde til min venstre!
Jeg synes umiddelbart ikke om dit squueze. Jeg er lidt bekymret for, at han sagtens kan skubbe en forholdsvis bred range her, da han ssv. er klar over, at du er i stand til at squueze med mange hænder her, den heftige dynamik pre-flop, der har været jer to i mellem in mente.
Du har ikke 4-bettet ham før?
Han har repoppet mig OOP med TJ og K9s før som jeg har set showdown på + alle dem som jeg ikke har...
Så er ret sikker på at han gør det med MANGE hænder
@Ahle
Nej aldrig 4-bettet ham før... Hvilket syntes taler en del til min fordel?
Er dog lidt bange for at mit raise er for stort og fks. 600 ville have været bedre da det egentligt ligner en del det, det er? Eller er det mig?
Sejt spillet. Super godt efter min mening. Elsker din løse stil Alex. Spiller præcis som mig selv ;-)
Hey,
jeg bryder mig ikke om dit spil med Q9s. Det eneste gode er, at du kun er decideret bange for QQ, da du mod AA og KK stadig har outs.
Husk på, at CO og button cold caller. Dette gør de oftest med et PP og en connecter, så dem kan du nok få til at folde, med mindre de er så tænkende, at de ved, at du ved, de kun caller med det, hvormed de kan calle PF med AA-JJ velvidende, at hvis du skubber eller rr, har de et nemt call/skub. Dette tvivler jeg dog på.
På mit game (nl1k) skubber mange PF med AK.
Jeg vil nok calle de 100.
uhhh ser lidt crazy ud til min smag :) havde også stille og roligt callet. Men kan godt se det ville være en fin pot at hive hjem uden uderligere action :)
Fint spillet, hvis det er balanceret efter dynamik og hvor meget du har 4-bettet pf og du ikke har et kæmpe loose canon image (og deri også overblik over, hvordan co og button spiller (at de IKKE sandbagger store hænder) og hvilket indtryk de har af dig)
Jeg har ikke 4 bettet en eneste gang og med CO som loose syntes jeg det var perfekt...
Resten af hånden:
Villan tænker og siger all in med 1500 ca.
CO INSTANT betaler med 1500 ca.
Jeg caller all in med 1500
Villan viser: AKo
CO viser: AJo
Board: 82434
Bah :)
Kunne have været lækkert hvis du havde ramt. Har hørt at Tilting_Donk kan tilte rimelig bad.
Fint at være agro, men flere ting gør dette et knap så fedt spot:
1) han squeezer fra MP ik knap/blinds. Jeg går ud fra hans range ikke er den samme fra disse positioner
2) Co og Knap cold-caller. <----well relativt ofte AK / AA / KK
3) Du 4 better til 700 grundet potten nu er inflated, og kan ikke komme væk. Så hellere 4bet til 450 HU og folde til heat.
Alex, flot med aggresion men pick dine spots muppet:-)
@ hil
"2) Co og Knap cold-caller. <----well relativt ofte AK / AA / KK"
Jeg kender ikke pf-spillet på pp, men er det ikke mere undtagelsen, at de sandbagger sådanne handsker?
Tåbeligt,
Nu står der jo _relativt_:-) Men jo på party tror jeg std er 4bet. Har Alex-donken og Tilting_donk dog været gang i kanonen er det relativt muligt:-)
Er det std. at raise 4 x BB med Q9s OOP på 1k på party? - for så skal jeg da vist skifte site: Kæmpe tyr, Alex - er du BTW vindende på dette limit?
"Er det std. at raise 4 x BB med Q9s OOP på 1k på party? - for så skal jeg da vist skifte site: Kæmpe tyr, Alex - er du BTW vindende på dette limit?"
Selvfølgelig er det standard, medmindre du er en 13/12 set-mining NIT.
Jeg raiser også af og til K4s UTG, og dette gør mig til en tabende spiller, eller?
Det er ikke et resqueeze, det er bare et squeeze.
Det er fint at gøre af og til, men man skal være spots med omhu, det er udelukkende readafhængigt og en analyse kan ikke tilføre meget.
K
@Aces
Ja er jeg, hvad da?
Og du skifter bare site og sender en PM og så laver jeg et privat bord ;)
@Pethie
Ja det gør det... Man må kun raise gode hænder UTG!!
@K
Ja kan godt se at analyse kan medføre minimalt MEN kan tit give en indikator om det er helt hen i vejret :)