Var ude for dette lidt mærkelige spot her idag. 1 orbit inden raiser jeg knappen med KTo, BB som også er villan i efterfølgende hånd caller. flop QQ8 - han checker, jeg checker bagved. Turn 5 - han check caller mit 40 bet i 55pot. River: 8 - check check og hans 65o er counterfeited.
Villan i hånden spiller 27/20/1 - 3bet: 13.9 Fcbet: 43
Effektivestacks: 1230$
HERO 9♠9♦
Foldet til knappen, som jeg raiser til 25, BB betaler.
Flop: Q♦5♥T♠
Villan check, HERO checks
Turn: 5♠
Villan checks, HERO bets 40$, Villan calls
River: T♦ (pot: 135$)
Villan checks, hero bets 40$(for tyndt?), Villan raises 290 - 250 mere for HERO.
Riverbet var ik med henblik på at induce et rivercheckraise obv :) Comments til villans range og er det bare et snap muck?
NL1000 sjovt spot i mindre pot
Jeg checker river, da vi kun kan forvente at få betaling fra 66-88 vi er foran. Det er svært at sætte villian på en sådan range da han formentlig ikke er tænkende..
Kan ikke se hvad et riverbet skal gøre godt for, hvis ikke villain betaler af med A og K høj?
Hehe, jeg better da river der :)
Jeg folder river. Jeg syntes, jo højere villian laver Reraises, som han repper en small range, større er chancen for en god hånd.
Ved ikke, om andre har lagt mærke til det samme ?
Muck medmindre du har et solidt read. Vi skal være gode her ret ofte. Tror de fleste bare vælger modvilligt at tyrekalde med Ax her. Hans range er vel 5x, Tx eller air. Tror ikke første hånd betyder det store her.
Folder til river raise, men better den heller aldrig.
River er for tyndt synes jeg, du bliver nok snappet af en passiv dame alt for ofte til det overhovedet betaler sig de få gange han gigant tyrecaller med 77 :)
@Madsreality
Jeg regner også med kan kigger mig op med A høj nogle gange obv.
Mucker også river i denne hånd.