NL1000 - Top Par med AQo i PFRR pot

#1| 0

Villain er en af de mest vindende spillere på sitet. Det er noget tid siden jeg har spillet dette game her. Vi 3better ofte hinanden preflop og ser ofte floppet på et call. Jeg ved, at han ved, at når vi spiller, så betyder 4bet PF eller 3bet postflop nødderne. Dette har jeg udnyttet med nogle stærke træk, og ikke nok til han har fået et read på det.

Der kommer en underligt reraise fra hans side, der ikke koster særlig meget ekstra. Jeg kan ikke lade være med at betale og se et flop fra her. Kommentarer? På floppet kommer der et bet lidt større end halvdelen af potten. Jeg har forbedret mig til TPTK. Jeg ved at jeg her slår en mulig hånd som AK. Jeg ved også jeg er godt dækket ind af et overpar. Jeg overvejer om, hvis jeg kalder, at jeg så bliver potcommitted. Derfor overvejer jeg at rykke all in både her eller på senere gader. Jeg mener hånden med top par her er for stor til at smide. Kommentarer til flop spil? På turn går den check check. På floden er jeg først. Enten har han mig slået og jeg betaler ham formentlig af eller den vil blive tjekket i bund. Eller også kan jeg måske vælge at underbyde potten med foreksempel 200-300? I så fald vil han have meget svært ved at finde et fold til en hånd som JJ KQ. Kommentarer?

Asoka299 is at seat 0 with $1020.
GaryBecker is at seat 1 with $1603.
fish8888 is at seat 2 with $305.
_-Legend-_ is at seat 3 with $376.50 (sitting out).
Hero is at seat 4 with $1000.
artie6469 is at seat 5 with $1152.
The button is at seat 1.
fish8888 posts the small blind of $5.
Hero posts the big blind of $10.
Asoka299: -- --
GaryBecker: -- --
fish8888: -- --
Hero: Ad Qs
artie6469: -- --
Pre-flop:
artie6469 folds. Asoka299 folds. GaryBecker raises
to $35. fish8888 folds. Hero re-raises to
$110. GaryBecker re-raises to $200. Hero
calls.
Flop (board: Qh 3c 5s):
Hero checks. GaryBecker bets $275. Hero
calls.
Turn (board: Qh 3c 5s 5d):
Hero checks. GaryBecker checks.
River (board: Qh 3c 5s 5d 2h):
Hero checks. GaryBecker checks.

01-12-2007 10:16 #2| 0

c/c eller c/f river alt afhængig af dynamik, men det ser ud til, du har svært ved sidstnævnte jf. følgende citat (som er helt, -helt- i skoven): "Jeg overvejer om, hvis jeg kalder, at jeg så bliver potcommitted. Derfor overvejer jeg at rykke all in både her eller på senere gader. Jeg mener hånden med top par her er for stor til at smide."

Sorry to say, men det der er vitterligt dumt.

K

01-12-2007 10:21 #3| 0

Jeg tror sq jeg better river det meste af tiden.. Hvis han er en tæneknde villain better han vel turn med et overpar og tror sq du misser value tit fra en Q og evt et underpar ved ikke at bette river her..

Fjern resultatet btw..

Den her sætning er også rimelig væk.. Hvem ser ikke floppet på et call?

"Vi 3better ofte hinanden preflop og ser ofte floppet på et call."

01-12-2007 10:28 #4| 0
OP

For mig giver det fin mening med de 2 sætninger. Men det er måske fordi jeg tænker på en kreativ måde ;-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar