Sidder med 2 K på NL1000. Villain 1 (solid spiller, Timothy fra pn) siger 45 UTG, 2. Villain 2 (også solid regular) caller i MP, jeg ser et flop med A♦ 5♦ i LP. Flop kommer 2♦ 5♠ 7♦. Raiseren better 133 ud, MP caler, caller selv. Turn 5♥, begge checker, jeg skyder 300, Villain 1 folder, Villain 2 caller, river er 9h. MP better nu 1000..hvad nu??
NL1000: Trips og FD på turn
Skub dog
er det kun mig som raiser floppet?
Jeg har ret svært ved at sætte Villain2 på en hånd her. Han burde have raised floppet med et set, eller to par (f.eks. 75).
Det kan godt være vi ser en frisk spiller 86o her (86♦ raiser vel floppet) -- mere realistik er måske 99 som river et fuldt hus.
Jeg kalder nu alligevel og håber at se et busted flushdraw (f.eks. T9♦).
Jørn
Edit: slet fejlplaceret "ikke"
Raise flop.
Caller nok river, men jeg har også opbygget en større pot ved at re-raise flop + bette hårdere på turn.
@Ita og Thyssen
Var lidt nervøs for det flat call, som Villain 2 laver, så ville ikke bygge en kæmpe pot med et flush draw, hvis jeg var oppe mod et set, men da begge checker turn, og jeg får trips med A som kicker, smider jeg en føler ud på 300, og igen flat caller han. Da der kommer et hårdt solidt bet på river, ved jeg ikke helt, hvad jeg skal sætte ham på. Synes det lugtede af set, men på den anden side ved han også, at jeg er i stand til at lave store folds, så et bluff på et busted draw er bestemt en mulighed...
fold.
Han ved du ikk har hus pga du ikk bettede floppet. han har heller ikk en missed flushdraw da du sidder med A♦ medmindrer du har før set ham calle ned med K/Qhigh fd's i lign. situationer.....
dermed har han enten 99 / eller 86 eller bluff.
Eller er jeg galt på den?
men jeg folder i hvertfald.
Uhm, SH/FR? Du skriver du har 2k, har villains det samme? Easy raise på floppet imo.
Mickey
Når du kun caller floppet, kan du droppe alt om at repræsentere en stor hånd senere.
Hvorvidt det er fedt, må du selv vurdere.
Tak for svarene. Jeg endte med at lave et crying call, og Villan viste 77 for et FH. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal undgå at få skillinger til midten med det set up...