Jeg har kun spillet med BadBoB i denne session
han ser mig som 23/21/inf 140 hænder.
BadBoB har spillet 24/19/0--? dog lille sample, men han har været til showdown 9 gange.
$1000.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, February 16, 10:01:59 ET 2009
Table Amursk (No DP) (Real Money)
Seat 5 is the button
Seat 1: SufferWell ( $1682.55 USD )
Seat 3: BadBoB ( $1017.00 USD )
Seat 5: mikle987 ( $328.00 USD )
Seat 6: Royalfly ( $1877.00 USD )
Seat 8: ZiggomaticV17 ( $1090.00 USD )
Royalfly posts small blind [$5.00 USD].
ZiggomaticV17 posts big blind [$10.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to SufferWell [ Q♦ A♦
SufferWell raises [$30.00 USD]
BadBoB calls [$30.00 USD]
mikle987 folds
Royalfly folds
ZiggomaticV17 folds
** Dealing Flop ** 6♥, J♥, Q♣ --pot 75$
SufferWell bets [$55.00 USD]
BadBoB calls [$55.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 6♦ -------------pot 185$
SufferWell bets [$133.00 USD]
BadBoB calls [$133.00 USD]
** Dealing River ** [ 4♠ ------------pot 451$
VB river? betzing? hvad gør vi hvis han jammer osv.
Eller check to enduce?
NL1000 VB/checkcall river?
Det er et godt stykke over mit normale limit, hvorfor følgende skal tages med at gran salt.
Jeg ville vbette $300 med planen om at calle et eventuelt skub. Alternativt kunne du checke, hvis hans AF havde været en deel større end et rundt 0. :-) Han går nok ikke bananas med et busted FD på river alligevel nemlig.
Det er et semi-marginalt vbet, jovist, men jeg mener nu stadig, der er value at hente fra KQ og lignende hænder.
Jeg tror jeg ville blockbette 150-170 stykker, og folder til et jam. Nu er dette langt over mit niveau, og er absolut ikke en haj til betsizing, men blockbet! :)
Jeg checker for at induce og fordi jeg ikke gider have et allin i hovedet... Grunden til jeg hælder til at induce er fordi jeg ikke mener vi vil få et kald af J's er lign hænder nok gange til at vi kan valuebette med mere profit end hvis vi inducer og de gange han skyder.
Lidt tricky, da flere informationer peger i forskellige retninger.
- Agg faktor på 0 samt 9 showdowns på kort tid peger klart mod VB.
- Boardets tekstur peger gør, at made hands normalt ville raise flop eller turn, og at der derfor næppe er meget value i et VB. Villain kan ofte have draw eller monster.
Jeg VBer dog alligevel, 280 og folder til skub.
jeg kan aldrig se hvad hånd Villain kan ha her der har "os" slået?
for mig at se gælder det om hvordan vi får flest mulige skillinger i potten nu.. om det er ved at VB eller checke er umuligt at sige uden reads.
@ xnuu
så hvis vi leader og mr showdown med agg factor 0 raiser AI caller du med et stort smil?
$280 og fold til skub lyder også fint i min bog, taget i betragtning af at han udfra de stats du har virker rimelig SD happy.
Jeg kan ikke lide at checke bag, da han checker alle Q,J, middle-PP bag og med den aggro faktor så bluffer han nok ikke pludselig et bustet draw...
Mvh Slot
Jam... I like
Jeg er muligvis lidt weak, men overvejer et river check/call, da jeg ikke kan se så mange hænder i villains range som kan betale 3 barrels: KQ er den eneste jeg kan komme i tanke om. QT og dårligere er ikke så sandsynlige og jeg forventer ikke som udgangspunkt at villain betaler 3 barrels med AJ/KJ.
Det sagt, så er det usandsynligvigt vi er bagude, da villain bør raise stærke made hands på floppet, dog han har 0 i aggression, hvilket er højest usædvanligt for en 24/19 spiller.
Givet hans ekstrem lave postflop aggression, så må vi antage at vi kan folde præcist til et allin, så jeg vælger nok et lavt valuebet i $200-$225 området, da jeg ikke forventer mange hænder der kan kalde.
@Ahle
Jam 800 ind i 450 ?? Jeg kan gå med til at jamme 600, men 800 ser lidt grimt ud.
Jørn
Jeg byder 288$ på river og villain caller med AJ.
Jeg burde noget ha' skudt lidt mindre, Og hælder til fold hvis han
jammer.
@SayNotoBots
"@ xnuu
så hvis vi leader og mr showdown med agg factor 0 raiser AI caller du med et stort smil?"
fandme ja, lad nu vær med at hænge dig for meget i de stats, han har også kun 140 hænder på manden.. betaler super gerne af for at se hvad han spiller så underligt hvis han har os slået, hvilket aldrig ville give mening.
"Jeg byder 288$ på river og villain caller med AJ.
Jeg burde noget ha' skudt lidt mindre, Og hælder til fold hvis han
jammer."
Jeg ville skyde lidt mere med den aktuelle hånd og med størstedelen af min betting range, med AQ folder jeg nok hvis han moser
Jeg syntes ikke det er helt væk, at tro på en QQ eller JJ hånd, hvis han moser. (utg raise- utg+1 call) dog 5 handed.
Har dog lidt problemer med at forklare hans flopspil ved JJ,QQ.
@ Yskhyr
Kan godt følger dig, men jeg får bare nogle ulækkere odds til at call
jam hvis jeg better pot.
@xnuu
"lad nu vær med at hænge dig for meget i de stats, han har også kun 140 hænder på manden.. "
Ok, hvis vi lige glemmer stats et øjeblik og beskriver villain:
En hidtil ukendt spiller, som har siddet ved bordet i halvanden times tid. Han virker rimelig TAG preflop, men post flop er han ikke set raise og bette. Til gengæld virker han glad for at komme til showdown. Man kan med rimelighed antage at han er lidt donket, og ikke raiser marginale hænder postflop.
Efter hero har vist styrke fra A-Z, skubber villain river ind over heros valuebet på dette parrede board.
Med hvilke hænder, som hero slår, virker det realistisk at villain vælger denne linje?
EDIT: River har missed draws obv, men er villain typen der bluff-jamer ind over hero på en blank river?
:)
better vi ~340 moser han vel for omkring 450 - med de informationer vi har, vil jeg nok vove at påstå at vi roligt kan folde AQ selvom oddsne ser flotte ud - som bonus får vi betaling af en lang række dårligere damer samt måske en knægt eller værre indimellem
Og det er jo ikke fordi der er en verden til forskel imellem 288 og 330-350, men jeg ville ihvertfald ikke bette mindre