Villain er halvdårlig og jeg har min stack fra primært ham. Party har generelt kneppet mig i røven her til aften, men det tror jeg ikke villain ved. Har ham nemlig kun på dette bord.
Villain spiller 40/22/1 (flop af=2,7 | turn af=1,3 | river af=1) over 250 hænder.
Er set bluffe for godt et buyin med T høj på et K højt board (kalder raise i pos, clickraiser parret board og 2 barrels på turn/river).
Hero har spillet noget 22/16/3 værk og har til tider været out of line, men det var inden han fik sin stack. Heros image er at han vb semi-tyndt og kalder endnu tyndere.
CO: $205.22
BTN: $81.46
SB: $196.08
BB: $94.30
Hero (UTG): $548.44
Hero: J♦ J♣
Hero raiser to $4, CO folder, BTN caller $4, SB og BB caller også.
Flop: (~$16) 4♣ 5♣ 8♥
SB checks, BB checks, Hero bets $14, BTN calls $14, SB calls $14, BB folds
Turn: J♥ ($~58)
SB checker, Hero better $52, BTN folder, SB kalder $52
River: (~$155) 6♠ (2 Players)
SB rykker insta all in, omkring 130 to call for hero
(4♣ 5♣ 8♥ J♥ 6♠)
Hero når lige at tænke WTF og brækker sig efterfølgende... Hvad siger Pokernet? HAR han den?
NL100-400bb pot-Top set - river ai!
Har han den på river, bør han også have haft den på floppet og den køber jeg ikke med hans flop + turn spil. Absolut betalt herfra.
Call
Tjah... Han ville ikke være den første, der kalder åndsvagt store bets uden pot odds. Check/call er næsten altid et draw. Kunne sagtens forestille mig at vildanden tænker "4 5 7 8, det er jo næsten en straight. Den kan jeg da ikkelægge ned".
Ikke desto mindre ville jeg nok kalde alligevel grundet den bustede flush..
@River Boa
Desperat efter hvad? At få penge ud af sin straight?
Men ellers... Jeg caller og tror jeg er slået... Tror dog ikke det er helt utopi at du er foran 1/3 af gangene, hvor du så bliver glædeligt overrasket... Hvis det er tilfældet er det +EV, men det er jo en vurderingssag om man tror på 1/3... Jeg kunne sagtens se ham være på 86c eller 88... (eller noget langt ringere... man bliver virkelig overrasket nogen gange) Og så mener jeg desuden det er godt nok at få vist at man ikke er bange for at calle store bets, hvis han nu skulle have dig slået... Han skal være bange for at prøve at bluffe MIG ud af en stor pot :)
very easy call imo
Fandt lige en tidligere hånd mod Villain.
BB: $100
UTG: $176.91
BTN: $284.85
Hero (SB): $97
Hero A♥ Q♣
UTG kalder, Button folder, hero siger $4. UTG kalder.
Flop: 6♣ 4♥ A♠ ($9)
Hero hero siger 7, UTG kalder
Turn: 7♠ ($23)
Hero siger $15, UTG kalder.
River: 5♠ ($53)
Hero siger $28, UTG klikker til $56, Hero tænker "klamt" og kalder.
UTG viser 3♣ 7♣ og shipper potten
Jeg tror ALDRIG jeg har set et en riverpush for 1,5 buy in uden de havde den.
Jeg brækker mig og folder.
Og AQ-hånden ovenover er sgu da et easy fold din møgtyr!
Jeg kan slet ikke se mig selv folde denne. Der er for mange kombinationer af to par. 66 er heller ikke usandsynlig.
AA ville jeg dog nok folde.
Call