Villian spiller 38/36/3.5 (3bet 14) over 60 hænder.
Har har reraiset mig af nogle hænder før og i situationen er jeg næsten sikker på at han squezzer.
Hvor mange reraiser pf eller flop? Husk på at IamaHaddock også er i potten og spiller 21/12/1 over 30 hænder
Min egen tanke bag min passive linje er at give ham reb til at hænge sig selv og ligeledes se hvordan haddock reagerer. Andre kommentarer er velkommene..
Table Ethereal (No DP)
Seat 1: IamaHaddock ($102.00 in chips)
Seat 3: gingerchips ($100.00 in chips) DEALER
Seat 5: VARTAM ($119.85 in chips)
Seat 6: lRLsucks ($180.55 in chips)
Seat 8: soupp ($418.65 in chips)
Seat 10: GDTMF ($103.35 in chips)
VARTAM: Post SB $0.50
lRLsucks: Post BB $1.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to GDTMF 9 ♠ 9 ♦
soupp: Fold
GDTMF: Raise (NF) $3.50
IamaHaddock: Call $3.50
gingerchips: Raise (NF) $15.50
VARTAM: Fold
lRLsucks: Fold
GDTMF: Call $12.00
IamaHaddock: Call $12.00
*** FLOP *** 7 ♣ 4 ♦ 5 ♣
GDTMF: Check
IamaHaddock: Check
gingerchips: Bet $32.00
GDTMF: Call $32.00
IamaHaddock: Fold
*** TURN *** K ♦
GDTMF: Check
gingerchips: Bet $52.50
GDTMF: Call $52.50
NL100.99 møder squeeze af hyper LAG
Folder pf. og venter til et bedre spot med at straffe ham. Selv med disse stats, kan han jo godt have en hånd drenge :)
4-bet preflop mod sådan en bandit, du er klart foran hans range. Som spillet shove flop.
Jeg skubber også floppet.
Som spillet ryger pengene ind på turn. Kongen er et godt bluffkort for ham, så med din vurdering af ham, må du "take a stand".
/Ludo
Hvor godt føler du, at han kender til position?
Du raiser i MP, så det kan være, at det gør han range mere tight...men umiddelbart 4-better jeg også preflop
auto 4-bet preflop og kald allin!
Som spillet check-raiser jeg floppet allin
@Thyssen
Et spørgsmål.
Hvad gør du hvis han flatter dig preflop og floppet slår eks 1 eller 2 overcard.
Eksempel 1: kun 1 overcard - et A
Eksempel 2: 2 overcards eksempelvis A,Q eller lign.
Rester du no matter hvad floppet viser af kort?
Syntes selv at have været ude i ovenstående på det sidste, og er i tvivl når de vælger bare at flatte mit 4bet med eks, 1010 eller JJ.
Sugeren
digger@
Ofte er man nødt til at kalde en ho for en ho! Det ville være ultra nittish og weakt at folde her...
Ncoa@
du kan være sikker på at en spillertype hvis vpip/pfr ligger så tæt på hinanden kender til position og generelt er en tænkende spiller..
4bettere@
4bet var også helt sikkert i overvejelserne, men er ikke sikker på at det er det mest profitable.. Villian er indbegrebet af en bully og imo bør man tage en svag linje overfor ham, selv (specielt) i RR pots.
Floppet bør nok skubbes, for at beskytte hånden, men syntes dette spot mod denne modstander var perfekt til et call for max value ( i retrospekt ville dette scenarie være bedre med 200BBs, da villan formentligt caller de sidste 50$ med 2 overkort, dårligere pp etc. etc..) .. På floppet regner jeg med at være 75% favorit (2 overkort, 1 par plus overkort) eller 90% favorit mod mindre pp ret ofte. Sjældent vil jeg være stor dogg til et højere pp eller sæt...
Thyssen@
Hvordan spiller du den 200 BBs dyb?
Resultat:
Villian viser T7 op og klonker en T´er i billetten.. Træt af suckouts..