Har lige sat mig ved bordet (11 hænder mener jeg), så vidt jeg ved er det villains første hånd ved bordet, så skønner ham til den tighte side. Men er i princippet readless.
MicroGaming - $1 NL - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 3: www.pokertracker.com
UTG: $103.53
MP: $75.36
CO: $227.95
Hero (BTN): $93.50
SB: $86.53
BB: $100.00
SB posts SB $0.50, BB posts BB $1.00
Pre Flop: (pot: $1.50) Hero has 6♥ 5♥
UTG calls $1.00, MP calls $1.00, fold, Hero raises to $4.00, fold, fold, UTG calls $3.00, MP calls $3.00
Flop: ($13.50, 3 players) Q♣ 3♦ 4♣
UTG checks, MP checks, Hero bets $8.00, fold, MP calls $8.00
Turn: ($29.50, 2 players) 7♦
MP checks, Hero bets $19.00, MP calls $19.00
River: ($67.50, 2 players) 5♣
MP bets $33.00
Hero?
NL100$ 65s i isoraise på scary river
Jeg byder helt sikkert mere på så blank en turn der. Vi må formdoe, at han caller med hele den range, han kaldte floppet med, om du siger $19 eller eller $25. River må blive et muck. Han bluffer edderdulme sjældent i det spot, valuebetter ikke dårligere og derudover rammer river ham nok udmærket.
prince er spot on imo.
Var selv ude for en lignende hånd igår hvor jeg flopper TPGK og rammer 2 par på turn og villain caller til river og leader fuld pot, og jeg må "DIN F"#¤!(¤) FISK"-folde.
Autobetaler riven. Husk på vi kun skal være gode 1/4 af gangene og der må være nok KQ blockbet, split straights og andet gøgl i hans range til at et kald blir +EV.
Har meget svært ved at se mig selv folde til et ½potbet. Better han mere bliver den hurtigere klam, men jeg autobetaler nok ret ofte her.
Bet mere turn (tænk over hans range), betal river til de odds.
Turner et draw mere, og vi kan charge meget mere som walth siger. Sætter stacks bedre op også. Jeg kan ikke se river blive andet end et call, da rest virker lige tyndt nok uden at vide præcis hvor god eller dårlig han er. Folde straights til unlikely FD's kommer sku ikke på tale readless, det ved jeg ikke helt hvorfor er så aktuelt for de fleste. Vi er gode langt mere end odds dikterer her imo.