Tja, normalt plejer jeg at sluge skuffelserne med et skuldertræk, men i denne her sank de sgu ned til hofterne!
Spillet er NL100 6 max.
Villain var den største maniac jeg i min tid har oplevet. Nogen hænder forinden stacker jeg ham af for 180bbs, hvor jeg har 5-bettet ham med esserne til 69bbs og han caller med Q3s. Jeg vælger at checke et T62r flop bag ham, da jeg ved han skubber any turn. Det gjorde han så også og tabte her.
Vi har dermed en effektiv stack på 480$ hver, da jeg får 2♦2♥ på knappen. Han gayraiser floppet og jeg caller bare.
Floppet hedder K♠3♣2♠ (6$). Det er bare os der er til floppet. Han cb'er fuld pot, som han altid gør. Jeg flatter blot da han oftest intet har og alligevel skyder fuld pot på turn.
Turn er J♣ (18$). Han skyder atter fuld pot og jeg vælger nu at raise til 80$. Hvis han har noget som helst, caller han alligevel og det gjorde han også.
River er 3♠ (178$) og han går nu all in for cirka 390$. Det kan være alt fra fuldt hus, flush til ren air. Air er nok cirka 50 % af hans range og jeg caller naturligvis øjeblikkeligt og han flasher K♥3♦ i fjæset på mig :-(
Jeg må indrømme at jeg aldrig tidligere har været i nærheden af 960bb pot og endnu mere surt er det at måtte sluge en 4-outer!
Det kostede altså lige et par minutters sitout efter den lussing :-)
/Anders
NL100$ - Syngende lussing
ouch, men man må da sige at villain får størstedelen af pengene ind da han er foran. UL though.
Der er intet så belastende som spillere som ham, der spiker tl en større monster - og så i SÅ stor en pot. UL. :-(
@LoneRangR
Gu er det ej std.
Det er pisse surt og det gør herre nas at løbe ind i den slags. Det er jo netop derfor man poster de hænder herinde - ren selvterapi.
@OP
Godt at tage en pause efter sådan en hånd - ville sgu ønske jeg kunne det :-)
Når jeg løber ind i den slags sidder jeg på et højt PLO bord ca 0,003 sekunder efter :-)
Det er sgu bare op på hesten igen og bla bla alt det andet du udmærket ved.
GL
@ Bridgeking
Jeg synes nu ret ofte jeg render ind i den slags maniacs ved cashbordene, så imo, nok standard til at jeg ville instasmide tre to'ere.
@LoneRangR
A'hva ville du? Du kommer aldrig nogensinde væk med 22 på dette flop mod sådanne en villian. Hvis du gør, så har du imo et kæmpe leak i dit spil.
@OP
Bad luck. Op på krikken igen :)
"Jeg synes nu ret ofte jeg render ind i den slags maniacs ved cashbordene, så imo, nok standard til at jeg ville instasmide tre to'ere."
lol wtf
Det OP nok er mest ærgelig over, er vel at det er en knap 1000bb pot, så medmindre du spiller så store pots hver dag, er det måske lige i overkanten at kalde det standard.