8. hånd ved bordet, så helt readless. Villain har callet et raise fra en anden spiller og selv raiset en hånd. Jeg har raiset 2 hænder so far. Andet ved jeg ikke. Mit indtryk af NL100 so far er, at de fucking har den hver gang, de raiser et flop, men er det her fold trods alt for debilt?
BossMedia Game #1762309358: Table Table TH 38 - 0.50/1.00 - No Limit Hold'em - 18:40:11 - 2009/09/08
Seat 2: >DoWnSwInG (131.59)
Seat 3: Hero (101.50)
Seat 4: Buggermand (132.82)
Seat 5: kun76 (93.47)
Seat 1: ilmonco (20.00)
>DoWnSwInG posts the big blind of 1.00
ilmonco posts the small blind of 0.50
kun76 is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [A♣ A♥]
Hero raises 3.50
Buggermand calls 3.50
kun76 folds
ilmonco calls 3.50
>DoWnSwInG folds
*** FLOP *** [6♣ Q♦ T♥] pot = ca. 11
ilmonco checks
Hero bets 8.00
Buggermand raises 26.00
ilmonco folds
Hero folds
NL100€: For stramt fold med AA?
Jeg tager lige en turn og ser hvad der sker. Fair nok det er 3 handed, men checkfold et par turns, betfold river etc ser fint ud. Det er sikkert ikke nogen stor fejl at folde på lowstakes, but still, lige i den stramme ende synes jeg :)
Hej jeg spiller de samme stakes på boss. Det er en af mine kammerater du har spillet den hånd mod, ved dog ikke hvad han har i den situation. Min erfaring siger mig at jeg ikke rigtig kan finde ud af at folde AA, så jeg raiser bare lidt småt og håber på han jammer noget semi snavs:)
Det kan dog lugte lidt af 66 med mindre du er nit, ellers ville han nok 3-bette AQ. KJ suited KQ er vel også stadig i rangen.
Vil du ud med eget nick:)?
Mvh.
Henrik
Synes jeg er en tand for svagt. Kalder nok og ser turn an.
Caller måske igen turn, måske kommer ind over - måske folder jeg heh. Kommer an på modstanderen.
Alt for stramt. Folder du også AQ her som er dårligere end AA, og dermed alt som er ringere end TPTK?
Jeg kommer til midten, ligesom jeg ville gøre med AQ der flopper parret.
@Jensen
Vi er enige om at du når du skriver kommer til midten caller du ned på alle streets right? Andet synes jeg i hvert fald er ikke optimalt.
Peeler helt sikkert også et street mere, og hvis villain er tænkende caller jeg til bunds. Ellers kan jeg måske finde et fold frem skulle han give action på turn.
Ja synes ikke rigtig vi kan tillade os at folde bare fordi en random villian vælger at raise flop.
Jeg vælger at kalde fordi boardet ikke er super drawheavy ellers kunne jeg godt finde på at shove ind over her.
Jeg synes det er helt iorden at komme til midten her. Skal dog ik sige hvordan folk spiller på NL100 længere, men før i tiden flattede folk med AQ for at holde KQ,JQ,QT inde etc. Hvis du virkelig har en gutfeeling, så synes jeg heller ik et fold er helt hen i vejret, så venter vi bare på et bedre spot.
Til jer der vil se turns an, så er det vel kun for at komme ind på blanke turns? Blanke turns er vel alt anden end Q,9? J giver også ekstra equity i for af en gutter, releaser vi der? Synes kun det er fint at se turn an, for at komme ind.
Gahhh shovede floppet, og kunne så sutte på villains QTs. Jeg overvejede bare bagefter, om der var andre linjer, som var bedre, da hans range her jo er über polariseret. Måske er jeg for resultatorienteret. Jeg er selv ikke ret stor fan af at calle floppet oop, da villain vel mere eller mindre kan spille perfekt mod os, da vores range må formodes at være ret så defineret ved at flatcall. Vi flatter jo aldrig KJ, sets og lignende her, hvorfor vi vel nærmest altid har AQ, KK eller AA, hvis vi flatter. Dem tror jeg ikke, han forventer, at vi folder, hvorfor vi vel bare bliver slæbt til valuetown som en anden lille bitch de gange, hvor villain har os beat.
Jeg havde lige overset at vi var oop, hvilket gør at jeg fremfor at calle til bunds vælger c/r turn skulle jeg spille for stacks som std. play. Det vil jeg også oftest gøre med to par, sets etc.
KJ er selvfølgelig lidt anderledes, fordi at her bliver vi nødt til at udnytte den FE der end måtte være, men mod readless spiller så synes jeg ikke det er det mest bekymrende hvis vores range ikke er balanceret fuldstændigt.
Jeg er stadig ikke pjattet med et shove her mod unknown, da vi har en situation hvor vi er WA eller WB. Alle hans fest hænder folder vi ud, og det eneste kort jeg rigtigt frygter er 9'er, da jeg ikke har set en Boss NL100-spiller raise KQ 3-vejs endnu.
Jeg flatter hele min range her tror jeg, der ligger 1 open ender, og en masse gutters der kan skyde turn. Bryder mig ikke om shove flop, af samme grunde.