Ikke de store reads. Villain spiller 19/14/2.5 med 3-bet% på 4.72 - han folder til 3-bet 89%! af gangene, hvorfor jeg har 3-bettet ham lystigt. Hans AF er hhv. 2.20/uendelig/1. Det er over 300 hænder. Han ser mig som 24/18/2.5 med 3-bet% på ca. 10 - har kun spillet ham i denne session (har ham på 2-3 borde). Det er første gang, at han caller. 3-better obv. for at tage den ned preflop - jeg flopper TP og er lost.
BossMedia Game #1761101177: Table Table TH 3611 - 0.50/1.00 - No Limit Hold'em - 21:25:00 - 2009/09/07
Seat 1: bjorna1980 (105.60)
Seat 3: full_bluff (121.60)
Seat 4: Hero (127.99)
Seat 5: HAL10000 (91.25)
Seat 2: StarsBluE (88.00)
Hero posts the small blind of 0.50
HAL10000 posts the big blind of 1.00
full_bluff is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [8♣ T♣]
bjorna1980 folds
StarsBluE folds
full_bluff raises 3.00
Hero raises 11.00
HAL10000 folds
full_bluff calls 11.00 -> tænker ca. 10-15 seks.
*** FLOP *** [3♦ 2♣ T♦ pot = ca. 23
Hero checks
full_bluff bets 14.00 -> tænker ca. 6-8 seks.
Hero calls 14.00
*** TURN *** [3♦ 2♣ T♦ J♠] pot = ca. 51
Hero checks
full_bluff bets 26.00 -> tænker ca. 6-8 seks.
Hero calls 26.00
*** RIVER *** [3♦ 2♣ T♦ J♠] [T♠] pot = ca. 103
Hero checks
full_bluff goes all-in with 70.60 -> SNAPmoser
Hero calls 70.60
NL100€: Hero calldown mod TAG?
Ingen tvivl om at river er et snap som spillet, jeg folder dog senest turn og c-better nok floppet med planer om fold mod modstand.
Du er vel ikke i tvivl om at du skal snappe river?
Bemærk, at du igen, ligesom den 2. hånd du har postet spiller ude af position, og det er den eneste grund til du får svære beslutninger.
Jeg synes faktisk du spiller den helt fint, og tror jeg spiller den på samme måde.... kommer dog nogen gange i ballade med et CR på turn for at få hans pengene ind inden draws completer. Han kan evt også folde noget AT agtigt i det spot.
MVH Skod
Synes du spiller den fint, jeg folder nok en blank river. Og jeg synes ikke CR turn er nogen god ide, da de hænder der kalder har os crushed, så vil jeg hellere check kalde en blank river og folde på QKA.
Min plan er btw at snappe alle blanke rivers (læs hovedsageligt non♦) River er jo et drømmekort, obv., men en blank river er lidt mere interessant:-) Det burde obv. have stået i min post indledningsvis - beklager.
Jeg spillede en meget tilsvarende hånd den anden dag, og der er faktisk en del interessante ting ved netop sådan en hånd.
First of all, er det vigtigt du har et stort og gennemgående kendskab til villain SAMTIDIG med, at du også har en ide, om hans tankegang. I dette tilfælde er det essentielle, om du har nogen ide om, hvordan han spiller tilbagep på dig, når han begynder at være småtræt af dig - dit image er aggressivt PF, måske endda i den høje ende level taget i betragtning.
Skal man se lidt mere overfladisk på det, er det en linie vi aldrig rigtig kan tage betryggende, set i lyset af bordets tekstur, de beslutninger vi kan få, frikort for outdraws og måske vigtigst af alt, kan vi ikke vinde potten uden SD. Det virker som en stenet linie at tage, unless villain er en spewtard, og det er lige det modsatte her. Stik ud, hvis du er i tvivl, det ville give dig mindre spots.
Det er ca 70 % af decket vi ikke vil se på turn - om noget better vi i hvert fald for beskyttelse af hånden.