Helt readless. Har åbnet moderat - villain er ikke set lave noget dumt so far. Har siddet ved bordet i like 2 orbits. Planen er at CR turn AI. Hans check bag forvirrer mig - går efter tynd value på river. Shover han ever air her eller noget jeg slår?
BossMedia Game #1768039573: Table Table TH 2573 - 0.50/1.00 - No Limit Hold'em - 17:46:45 - 2009/09/12
Seat 3: IVO_K (71.74)
Seat 4: Nzame (99.00)
Seat 5: Hero (115.00)
Seat 1: ROFL/\/\AO (189.24)
Seat 2: jocaso (130.51)
Nzame posts the small blind of 0.50
Hero posts the big blind of 1.00
IVO_K is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [K♠ A♠]
ROFL/\/\AO folds
jocaso raises 3.00
IVO_K folds
Nzame folds
Hero raises 11.00
jocaso calls 11.00
*** FLOP *** [2♦ T♠ K♣ pot = ca. 23
Hero bets 12.00
jocaso raises 30.00
Hero calls 30.00
*** TURN *** [2♦ T♠ K♣ 7♣] pot = ca. 83
Hero checks
jocaso checks
*** RIVER *** [2♦ T♠ K♣ 7♣] [J♥] pot = ca. 83
Hero bets 28.00
jocaso goes all-in with 89.51
Hero folds
Jam river? C/C river? Snapcall?
NL100€: Herofold of the year?
Hmmmmm, der snakkes meget om commitment ved 1/3 stack involveret. I situationen har du involveret 2/3 af din stack og du får odds 4:1.
Reelt handler det om hvorvidt du er bedst 20% af gangene.
De færreste NL100 spillere laver et sådant move og spottet er mildt sagt ikke ideelt til et AI river bluff. Du viser på floppet at du har ramt og samtidig ønsker et kald på river.
Jeg vil tro jeg nok står ret alene med at lave et fold her, men jeg mener du taber alt for ofte.
Når snakken er på commitment, så starter dilemmaet jo ved det valuebet.
Mod ukendt vil jeg mene at potten er blæst tilstrækkeligt op i forhold til styrken af din hånd. En pot på 80BB er fint for TPTK.
AQ og JJ møder du alt for ofte her, så jeg folder og ærgrer mig over at prøvede at valuebette tyndt i dette spot.
Tror også at jeg finder et fold frem her. Svært at se hvad der raiser flop som ikke er bedst eller kommet i mål senere, eftersom Villain mener den kan moses på river.
På floppet forstår jeg dog ikke helt hvorfor stakken ikke kommer til midten. 3-bet pot, og Villain raiser dig. Ikke mindst OOP, hvor du netop ikke vil se det at han checker turn bag.
Er dette limit forøvrigt så let, at det kan betale sig for dig at spille euro borde, og betale mere rake end på USD borde?
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Jensen@@@@@
Mere rake, hvordan???
Rake capper som regel ved 3, hvilket vil sige, at man raker for mere, hvis max rake er 3 i stedet for 3$.
som Jensen. pengene burde komme ind på floppet imo.
på river kan jeg dog også sagtens finde et fold frem. alt for dårligt board på river.
Hvis niveauet er ens på $ og , således man holder samme BB/100, så kan det vel betale sig, højere rake eller ej
elementært flop shove, er der virkelig behov for at thyssen skal sige de berømte ord? Lad være at cbet i en rr pot, hvis du ikke vil AI!
Nu er det jo ikke fordi han ikke vil all-in, men fordi han vælger at crai på turn i stedet for at 3-bette floppet.
Prøv lige en gang at kigge på floppets tekstur. Der er like no draws at all, hvorfor jeg slet ikke kan se problemet i at gå efter CRAI på turn, da hans blufffrekvens må være ret så høj her.
"Lad være at c-bette, hvis du ikke vil AI" - Ja, men det vil jeg jo ligesom også gerne - jeg vil bare hellere ind på turn, da jeg tror han bluffer ret ofte her, da han jo kun har TT i sin range, som jeg ikke slår.
Jeg spiller btw -bordende, da der ikke rigtig kører nogen $-borde derinde.