Ikke de store reads på villain. Han ca. 30 hænder på ham, hvor han spiller 18/18/uendelig. Jeg har åbnet et par knapper og en enkelt gang i CO - ingen rigtig dynamik.
** Game ID 2900244993 starting - 2009-10-17 00:18:34
** Bannockburn [Hold'em] (0.50|1.00 NL - Cash Game) Real Money
- IDateRetards sitting in seat 1 with 106.98
- skolas sitting in seat 2 with 72.94 [Dealer]
- delpiero sitting in seat 3 with 103.23
- _UB1__ sitting in seat 4 with 100.00
- F599_GTB sitting in seat 6 with 197.95
delpiero posted the small blind - 0.50
_UB1__ posted the big blind - 1.00
** Dealing card to IDateRetards: X, X
F599_GTB folded
IDateRetards raised - 3.00
skolas folded
delpiero raised - 11.00
_UB1__ folded
IDateRetards called - 11.00
** Dealing the flop: 5 ♥, 5 ♠, J ♥ pot = ca. 22
delpiero bet - 13.50
IDateRetards called - 13.50
** Dealing the turn: 7 ♠ pot = ca. 49
delpiero checked
IDateRetards checked
** Dealing the river: K ♥
delpiero bet - 30.00
IDateRetards went all-in - 82.48
delpiero Hvad caller I med i villains spot?
NL100€: Hvad kalder I med her?
Du repper et float med AK ish som det eneste, så jeg kan ikke forestille mig jeg betfolder nogen hænder på river. Det er vel AJ,AK,QQ+ og flushen.
@ joonas
Jeg kan da sagtens have JJ eller AA her?
@SuperSennels:
Checker du turn bag med de hænder (specielt AA)?
Edit: Too slow.
Meh, i er 4 handed preflop, JJ får du nok oftest ind. Du kan vel slowplaye AA, men du better som de andre siger nok turn med 2 FDs ude. Sådan ser jeg det ihvertfald.
Selvom du sådan ca aldrig bluffer river, så bliver du nok kaldt ret light, da hans vb-range ikke er bred her.
jeg folder hele min range undtagen like JdJs, når jeg gettin jiggy with it.
Mit problem er lidt, at jeg nærmest aldrig bluffer her, men jeg er i tvivl om, hvor langt jeg skal tænke mod en formodet fornuftig spiller. For kan jeg regne med, at villain ved, at jeg ved, at jeg repper ULTRA slim ved et shove her, hvorfor jeg så kan bluffe relativt ofte, fordi han ved, at jeg ved, at jeg ikke bluffer ret ofte her. Og bliver det i så fald et argument for alligevel IKKE at bluffshove river? Sorry hvis det er lidt volkapyk:-)
Du repper vel ca. 5 til 8 kombi's.
Som villain vil jeg nok kalde med AK+. Du skal bluffe ekstremt sjældent, før jeg ser det som -EV at komme til midten med AK. Og selv hvis jeg tror du aldrig bluffer, så vil jeg sikre mig at du fortsat ikke har nogen grund til at tro at du kan bluffe, for hvis jeg bet/folder her, så beder jeg jo næsten om at blive kørt over i fremtiden.