Ret readless. Villain har kun spillet med ved bordet i et par orbits. Men som man kan se, er han nok ikke den skarpeste kniv i skuffen med sit UTG-limp. Jeg har desværre ikke rigtig observeret, hvordan han har fået slået sine 100 op til lidt mere. Jeg forventer ikke, at en sådan type folder Jx til et turnbet, men jeg er stadig i tvivl om mit play på turn. Jeg vil gerne have, at det tages med i betragtningen, at jeg ofte bliver for stædig og jammer en blank river, hvis han bare caller et turnbet, hvilket obv. kan få en på spewtogt, såfremt han betaler med Jx.
BossMedia Game #1763470374: Table Table TH 1350 - 0.50/1.00 - No Limit Hold'em - 16:50:19 - 2009/09/09
Seat 2: Purivar (58.65)
Seat 3: HellGeat (107.15)
Seat 5: Hero (143.22)
Seat 1: Gumpegump (136.57)
HellGeat posts the small blind of 0.50
Hero posts the big blind of 1.00
Purivar is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [K♠ Q♠]
Gumpegump calls 1.00
Purivar folds
HellGeat calls 1.00
Hero raises 6.00
Gumpegump calls 6.00
HellGeat folds
*** FLOP *** [J♦ T♠ 6♣ pot = ca. 13
Hero bets 9.00
Gumpegump calls 9.00
*** TURN *** [J♦ T♠ 6♣] [T♥] pot = ca. 30
Hero?
NL100€: Turndecision please
Skyder 17-18ish på turn og caller han c/f'er jeg river hvis jeg ikke rammer min dobbelt gutter, en konge, eller damen, og hvis jeg gør så valuebetter jeg semi-light.
Jeg chekker turn og håber på et gratis riverkort. Samtidig for at holde lidt potcontrol.
Med hans openlimp, rammer floppet hans range ganske fint. Jeg tvivler på han folder Jx og nok også en hånd som A6.
T er et skidt 2nd barrel kort for dig. Jeg checker 9/10 gange turn.
Better desuden nok lige en øvro mere på floppet.
Jeg better en øvro mindre på floppet.
Absolut ingen grund til at byde mere end 7-8 da donks er semiligeglade med hvor meget du better. Hvis de har besluttet sig for at folde folder de og ellers ikke.
Derfor v-bet højt og c-bet "bluff" ca ½ pot mod dårlige spillere der ingen opmærksomhed giver til betsizing.
Ellers præcis som MartinB.
Betsizing er fin. Jeg smider gerne flere dollars i end KidofPoker nævner, da jeg gerne vil bygge potten til når jeg rammer nuts. Derudover har vi meget ofte også to overkort som hjælper os.
@Meincke
Hero kan ikke få nuts på nogen måde, bordet er parret.
Check turn, håb at ramme, potkontrol.