Hero's stats: 11, 5, 4
Villians stats: 11.5, 4.5, 1 (over 520 hænder)
MP1 ($49.40)
MP2 ($42.35)
MP3 ($92.25)
CO ($99.50)
Button ($22.40)
SB ($122.85)
Hero ($98)
UTG ($67)
UTG+1 ($21.60)
Preflop:/ Hero is BB with K♣, K♠.
1 fold
UTG+1 calls $1
3 folds
CO raises to $5
2 folds
Hero raises to $16
UTG+1 folds
CO raises to $35
Hero folds.
Final Pot:/ $33.50
NL100FR, preflop fold med kk!?!?!
@Stonien, hvis du skubber - hvad caller så? Her er det oftest kun én hånd, og den er vi meget skidt inde mod.
jeg er sgu selv blevet overrasket ovet lort de dukker op med hhist og her.... jeg er drunk...
Seistrup?
1 hånd? .. mange ville calle med AKs QQ og måske også JJ her.
De eneste der renakker dit reraise er i min bog AA/KK på det niveau.
Tror du ser AA 95% af gangene der når du sidder med KK.... (især mod en villian med hans stats)
Jeg veksler mellem at skubbe og at calle PF. (for at få pengene ind på any flop uden et A)
Det afhænger som regel af hvor aktiv jeg har været PF.
På dette level skubber jeg !!
Plow.
Hvor er hånden spillet?
Synes ikk umiddelbart at er fold er så skidt endda, nu da du har rimeligt mange hænder på villain, og både du og han er kæmpe nits.
Til jer, som vælger at fortsætte hånden, har jeg et par spørgsmål. Hvilket range sætter i ham på? Har i erfaring med full ring? (Ikke ment som en provokation... Bare interessant at høre hvor mange der udelukkende spiller shorthanded)
@snowdown. Fulltiltpoker
I FR kan det godt forsvares at folde, omend det er svært :-)
Det må blive read/gut-feeling som skal afgøre denne....
Mvh Slot
Helt fint fold, og fint reraise preflop.
"I FR kan det godt forsvares at folde, omend det er svært :-)"
Når du får brændt nok buyin's af hvor du inden du rester siger "han har AA" til dig selv, så bliver det lettere og lettere. En Villain med de stats har stort set altid AA i det her spot.
"På dette level skubber jeg !!"
Netop på de små levels kan man slippe væk da folk spiller deres hånd face up - Det er nærmere på de høje levels man ikke må/kan slippe væk, eftersom visse folk's 4 og 5-bet range er så stor.
Mickey
Eftersom du og vildanden har næsten samme stats PF, kan du jo nøjes med at spørge dig selv hvad raiser du et limp med for derefter at reraise en tight spiller der raiser i BB altså med dårlig position?
Jeg synes et fold er på sin plads i dette tilfælde mod denne modstander, i hvert fald jeg godt kunne se mig selv gøre, selvom det er en nederen hånd at mucke når man alligevel kun spiller 10% af alle hænder. Så smid og vent 10 hænder igen :D