Nl100HU - Learning by doing 4

#1| 0

Ny fight..

MagicLV er villian igen er info sparsom. Kan se på PTR, at han er bigtime tabende på nl200 hu, så tænker haps!

Senere i matchen - Villian er rimelig agg, og vil rigtig gerne tage styringen de fleste pots - dog har han været varm, og jeg været ganske kort død de første ~ 40 hænder - Så han ser mig nok som easy scared $$...

***** Hand History for Game 8727915994 ***** (Party)
$100.00 USD NL Texas Hold'em
Table Heads Up 1471064 (Real Money)
Seat 1 is the button
Seat 2: GitUrFukOn ( $101.00 USD )
Seat 1: MagicLV ( $271.00 USD )
MagicLV posts small blind [$0.50 USD].
GitUrFukOn posts big blind [$1.00 USD].

** Dealing down cards **
Dealt to GitUrFukOn 9 A
MagicLV raises [$2.50 USD]
GitUrFukOn raises [$9.00 USD]
MagicLV calls [$7.00 USD]

** Dealing Flop ** 2 7 A - 20$

GitUrFukOn checks
MagicLV bets [$12.00 USD]
GitUrFukOn calls [$12.00 USD]

** Dealing Turn ** J - 44$
GitUrFukOn checks
MagicLV bets [$26.00 USD]
GitUrFukOn ?!?!

Checker flop, for at holde ham inde i kampen! Og hans flop bet, overrasker mig ikke rigtig!

Turn - Første tanke var C/C igen, for at give ham chancen for at et 3 barrel bluff på et af de utallige scared cards, der kunne falde på river, hvis han nu var på ren ballade! Men det virker også bare sygt passivt...

Pn?

22-12-2009 11:51 #2| 0

se nu bliver det interessant. hva faen laver du at 3bette A9 her? uden dynamik over mere end 40 hænder anser jeg det som værende temmeligt spewy.
Som spillet kan jeg godt lide den måde du tænker hånden igennem på og vil lade ham bluffe. Det er passivt? Men, det er jo netop guld mod ham her. Du repper svagt es (næppe fordi du ikke burde 3bette <AT imo) eller pp.
Hvis du har ham som aggro vildbasse, så er dette super måde at spille hånden på. Dog skal du være villig til at gå broke med din A9o så - og jeg synes unægteligt at der vil komme mere oplagte spots end efter 40 hænder hvor du har sat dig selv i en relativt marginal EV situation.
Du slår stort set kun et bluff. Hvis han har et A, så er det med meget stor sandsynlighed bedre end dit med mindre han har callet med AXs

22-12-2009 12:53 #3| 0

Som nævnt oven over er A9 en af de værst tænkelige hænder at 3bette. På det bord skal den så til gengæld helt sikkert spilles passivt. Du kommer til at ligne et højt par der er bange for esset. Det vil han ofte prøve at bluffe dig af med 3 skud.
PTR kan du i øvrigt ikke bruge til noget. Han kan sagtens være vindende selv om de siger noget andet. Er helt grotesk så langt fra sandheden mine tal er derinde..

22-12-2009 14:19 #4| 0

besen +1 ift PTR

22-12-2009 14:27 #5| 0

Skal du oprette en ny tråd med alle dine hånder ?
Kommer der en "Learning by doing 692" om en uges tid.

Hvorfor ikke holde dine hænder i 1 tråd, det gør det mere overskueligt.

Det er ikke for at hakke på dig, men blot en lille bøn om ikke at oprette 4 tråde inden for MEGET kort tid med dine hænder.

22-12-2009 15:40 #6| 0

Lad være med at 3bette preflop.

Når det er gjort, kan du overveje at CRAI på turn, når du spiller den, som du gør.

22-12-2009 15:51 #7| 0

stardust > Hvad er problemet med at der flere forskellige tråde? Jeg har svært ved at se det dumme, når det trods alt er 4 forskellige hænder - jo flere kvalificerede analysetråde jo bedre.

22-12-2009 16:02 #8| 0
OP

@Tina,toreds,besen

haha jesus, sry med 3 bettet pf:) Kan ligesom fornemme det lidt er en fejl:)
Men dem vil der komme mange flere af, så bare rolig.....!

Men ja, mine tanker jeg er jo som sagt som besen og toreds..

** Dealing River ** T
GitUrFukOn checks
MagicLV bets [$55.00 USD]
GitUrFukOn calls [$53.00 USD]

Ehmm, men ellers overvejede jeg også Tinamus forslag, dog vil man vel gerne have et draw i nakken, for at det er et rigtig fint spil. I stedet for en hånd der har nogenlunde showdown value! Eller hvad?

Men der falder T, altså sådan set det perfekte bluffcard for villian, men rammer selvfølgelig også hans range ok...

@stardust

Tjaa, men skal nok lige sæt det op lidt anderledes næste gang!

22-12-2009 16:25 #9| 0

Jeg foretrækker btw hvis du poster max 2 hænder el. lign, med mindre det er vs den samme villain.
Det andet bliver hurtigt uoverskueligt imo.
Virker lidt som stardusts post er bare fordi han søger noget at brokke sig over.

22-12-2009 16:39 #10| 0

En anden gang folder du turn og shipper de dollars, du ville ha tabt ved at spille hånden til showdown, til min konto:-)

-MJ

22-12-2009 16:41 #11| 0

@stardust
Jo flere valide analysetråde, jo bedre. Det er 4 forskellige spots med 4 meget forskellige diskussioner, så jeg synes det er fint :)

22-12-2009 17:28 #12| 0
OP

@Master

Hvem siger jeg tabte hånden?!

@toreds

Fremover poster jeg bare flere hænder mod samme villian i en post...

22-12-2009 20:38 #13| 0

spil ham....... - han har været på min buddy list i meget laang tid og jeg jagter ham altid.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar