Hey!
Historie:
Samle en fornuftig hånd op i BB.. Men hvor god skal vi være for at finde et reraise frem!?
Reads:
Næsten lige sat mig, og ingen noter på nogen af dem! Dog har jeg jeg vundet en fin pulje med set!.. Men ikke mod nogen af Vérne!.
Texas Hold'em $1-$1 NL (Real Money), #523,993,319
Table -xvxvx-'s HE, 29 Jun 2007 1:01 PM ET
Seat 1: V1 ($136.30 in chips)
Seat 2: V2 ($133.35 in chips)
Seat 5: Hero ($158.60 in chips)
Seat 6: V3 ($103.65 in chips)
Seat 8: V4 ($119.50 in chips)
ANTES/BLINDS
V2 posts blind ($0.50), Hero posts blind ($1).
V3 Fold
V4 Bets 4
V1 Calls 4
V2 Calls 3.5
Hero?!
Ja, hvor god skal hånden være før vi reraiser?!
Som sagt ingen reads..
Rettelse: Lidt af hver
Nl100SH- Hva reraiser vi med?!
Uden noter og out of position resten af hånden skal jeg have QQ, KK eller AA for at reraise.
Efterhånden som jeg får nogle reads og får bygget et image, så kan jeg sænke kravene en hel del.
@hard
Squeezer du readless?
Yeps squeezer meget ofte i starten af en session, og gerne mod unknowns, da de som regelt giver mig mest respekt.
@HK
Nu er det så som så med Respekt på Nl100.. Så tror et Squeese i denne situation er udelukket!..
De bedste hænder at squeeze med er de bedste af de hænder som ikke er +EV at kalde med. Det kunne f.eks. være J7s eller lignende. Det optimerer din equity hvis du bliver kaldt.
Jeg reraiser med QQ-AA og AK og indimellem squeezer jeg med eksempelvis J7s eller QTo lignende.
Jørn
Fino!..
Nå men, kiggede ned i K ♣ K ♠
Reraisede til 27$ ---- Standard ikke..
V4 All in
V1 Fold
V2 All in
Hero?! :)
Hvor mange her på Pn folder Kongerne i dette spot?!
:S
Jeg smider og ved at det bliver svinet til :-)
Men på nl 100 respekterer jeg når jeg er slået...
Gør du? Jeg råber, skriger, slår i bordet og ter mig som en lille pige. Men det kunne da være man skulle til at prøve det andet der...
Jahh, jeg sender dælme også musen over på call knappen..
Deres respektive holdings var A-Ko og A-Qo... Såå deet..
Pænt friskt bord!!!