Hero ses som 23/18/3 3b 8%, fold2 3b 65%, og er ikke set i noget snavs, ved dette bord har Hero kun clashed vs Fisk.
Fisk spiller 60/18/2 og er bare generalt ringe.
Skurk ses som 29/18/2 3b 5%, fold2 3b 70%. Ikke rigtigt nogle reads ud over han er ret std af en 29/18er. Dog siger min note at jeg har 5b shoved KQs, hvor han snapper med ATo 120bb dyb.
PF kan jeg self 4b, men vil også være ret træt af at se ham først calle pf og så 5b mig for at komme mod fisken / have en tophånd, hvorfor jeg hælder til at flatte fiskens 3b.
Flop er jo nice. Better her for at spille for stacken, men er den linie helt forkert når han shover indover? Kom gerne med kommentar til det hele.
0.75/1.50 - No Limit Hold'em
Seat 2: Hero (149.25)
Seat 5: Raistlin07 (101.44)
Seat 1: Fisk (27.15)
Seat 3: Skurk (228.08)
Raistlin07 posts the small blind of 0.75
Fisk posts the big blind of 1.50
Skurk is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [T♦ T♠]
Hero raises 5.25
Skurk calls 5.25
Raistlin07 folds
Fisk raises 25.65
Hero calls 25.65
Skurk calls 25.65
*** FLOP *** [2♠ 5♠ 6♦]
Fisk goes all-in with 1.50
Hero raises 33.00
Skurk goes all-in with 202.43
Hero ?
NL150 TT caller squize og facer reraise på flop
Jeg 4better pre og får det ind hvis skurk shover. Hvis han har været fancypants med AA/KK så tillykke til ham.
På floppet har du imo et rimelig let fold. Der er ret få kombinationer af hænder han kan shove som bluff mod dig og value mod fiskens range, og resten af hans range enten flipper eller owner dig - for det meste anyway. Det virker i hvert fald temmelig retarderet for ham at skubbe ren luft i en pot hvor 80 ud af 110 er protected.
Udover det, så kan jeg nok godt lide dit flopspil. Det er et lidt surt board at give næsten-gratis kort på, og han betaler nok også en gang imellem med nogle draws og dårligere OPs.
Edit: Jeg forstår btw ikke din argumentation for at flatte pre. Du lukker ikke action, så hvis nu villain har trappet med en stor hånd, så kan han stadig 4bette. Det eneste du får ud af at flatte er at lukke ham ind i en pot hvor du ikke har specielt meget plads til at gøre noget som helst postflop, og du ender oftest med bare at skulle checke den ned fordi det er lidt halvsvært at valuebette din hånd på et board fyldt med overcards til de hænder villain skal calle med - og så endda i en protected pot hvor villain ikke kan forvente at du bluffer specielt meget. Det eneste jeg lige kan gennemskue skulle være nice ved at flatte er at du muligvis kan induce noget spazz fra villain, men det virker på dig som om du hellere vil folde til mere preflop heat fra villain, så det lyder ikke som om det var det der var planen.