Jeg har kun lidt over 100 haender paa villain hvor han spiller 25/18/1.50. Han har udspillet mig postflop et par gange og han virker generelt dygtig. Thecorstr 3-better light om _illusion_ ved det skal jeg lade vaere usagt.
BossMedia Game #1221083370: Table Table TH 1006 - $5.00/$10.00 - No Limit Hold'em - 21:25:17 - 2008/09/02
Seat 1: _illusion_ ($2100.00)
Seat 2: suttinator ($2477.50)
Seat 3: Uffefh ($4317.50)
Seat 4: thecortstr ($1246.50)
suttinator posts the big blind of $10.00
_illusion_ posts the small blind of $5.00
thecortstr is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Uffefh [Kd Kc]
Uffefh raises $35.00
thecortstr raises $120.00
_illusion_ raises $305.00
suttinator folds
Uffefh calls $305.00
thecortstr folds
*** FLOP *** [Tc 6d Ah]
_illusion_ bets $550.00
Uffefh calls $550.00
*** TURN *** [Tc 6d Ah] [Js]
_illusion_ goes all-in with $1245.00
Uffefh folds
Kommentarer til baade PF, flop og turn velkommen jeg f0lte mig virkelig paa herrens mark I den haand her.
NL1k, KK 200 BB's dyb
Jeg kan slet ikke forstå, hvordan du kan calle floppet. Synes det er ret så spewish. Jeg er enig i PF og turn også obv ;-)
Du kan TRYGT smide den på floppet mod den modstander.. Reelt spiller du den kun for setvalue mod Illusion efter 4bettet..
Jeg 4better preflop. Det der coldcall burde få ALLE klokker til at ringe.
Flop er obv et automuck efter dne preflopaction.
4betcall preflop er klart at foretrække synes jeg, især 4 handed. Det giver selvfølgelig villain muligheden for at spille forholdsvis perfekt poker mod os, men aggro faktoren er vel skruet op i forhold til 6 handed. Vil meget hellere bare felte end flatcalle. Flop mener jeg er et fold som spillet, noget nær umuligt at spille fornuftigt på det flop efter preflop action.
Jeg tror det er lettere at få action fra dårligere hænder preflop, end på et random ragged flop - givet pf action.
100 hænder på villain er ikke særligt meget, men jeg hæfter mig alligevel specielt ved hans generelle passivitet postflop, hvorfor du umiddelbart bør folde på floppet.
KK flatcall preflop kan være helt fint som afveksling.
Kan vi forvente at vaere foran imod den range vi faar action fra hvis vi 5-better?
@Uffeh (/EP): Eh.. hvad ville du (/I) tænke om villains hånd, hvis han åbner til 35 for derefter at coldcalle 305?
Et 4bet bliver gjort lemfældigt, hvis man tænker i lidt levels og hvis dynamikken er hed, stacker villain af med TT+ og AK. Derimod - et coldcall af 305, så er jeg i auto-checkfold mode, med mindre jeg kan slå AA.
- AB
Well, jeg synes ikke videre godt om mit PF call overhovedet, men jeg ved ikke om en random NL1k dude stacker af for 200 BB's med TT+ i det spot her uden dynamik.
Hvad ville folk selv g0re i villains spot med QQ/AK hvis jeg 5-better?