Spillet er crypto, NL20£. Har ikke stats på villain, men han har spillet solidt postflop, men han er for callish preflop.
Game #8070325154: Hold'em NL (£0.10/£0.20) - 2008/10/18 - 14:07:47 (GMT+1)
Table "Mikunoz" Seat 6 is the button.
Seat 1: SB (£20.20 in chips)
Seat 2: Hero (BB) (£43.94 in chips)
Seat 3: UTG (£20 in chips)
Seat 4: MP (£27.51 in chips)
Seat 5: CO (£7.87 in chips)
Seat 6: Villain (button) (£42.78 in chips)
SB: posts small blind £0.10
Hero: posts big blind £0.20
----- HOLE CARDS -----
dealt to Hero [Q♣ Q♦]
UTG: folds
MP: folds
CO: folds
Villain: raises to £0.60
SB: folds
Hero: raises to £2.20
Villain: calls £1.60
----- FLOP ----- [2♠ 7♦ 4♣]
Hero: bets £3
Villain: calls £3
----- TURN ----- [2♠ 7♦ 4♣][T♦]
Hero: bets £6
Villain: raises to £12.60
Hero - ? £32 tilbage
Er meget i tvivl her. Jeg ser flere kombinationer i villains range der har mig slået, end dem jeg har slået. Hans holdings må indeholde sets (22, 77, 44, TT), samt AA og KK. Det eneste jeg umiddelbart kan slå her er JJ, eller noget ATs der har floatet floppet.
Er det std at gå broke med overpar her, eller skal den bare muckes?
NL20£: Overpar vs click 200 bb deep
Muck. Min-raise på trun er rimelgit skidt for dig.....jeg vil tro, at deep gør det endnu mere skidt.
Men omvendt var der en som i går donkede allin imod mig på river næsten 2 BI's deep, hvor jeg smed TPTK og han viste mig Q-høj......men her er jeg meget sikker på, at du skal mucke.
.
@Ncoa
Hvilken range sætter du villain på?
Jeg blev i tvivl om det var for weakt spillet, at folde overpar her. Men som jeg skrev før er vi nok sjældent god her, når villain ikke før har været out of line...
$
Jeg tror ikke, at du er imod AA eller KK. Standard villain spiller nok dem lidt hurtigere.
22, 77, 44, TT er bestemt i hands range....du kan eventuelt 3-bette endnu mere, når i er så dybe for at forringe hands implied odds.
Jeg ved godt, at det er en anelse tight kun at sætte ham på sets, men jeg kan virkelig ikke se, hvad han ellers skulle min-raise med på turn.
Og lige en lille sidenote. Jeg better lidt mere på flop og turn. Når i er så dybe gælder det om at spille sit overpar hurtigt.
Jeg checker turn her for potcontrol, netop fordi du ikke kan kalde et turn-raise :) det giver ham samtidig mulighed for at skyde de hænder som vi slår.
@ Madsreality
Hvis du checker turn for potcontrol, er det så for at c/c turn og c/f blank river?
@ Ncoa
Bettede ikke fuld pot, da bordet ikke lå til nogle draws. Samtidig føler jeg den er lettere at komme væk fra hvis man ikke har halvdelen af sin stack inde når man bliver raiset.
Foldede hånden og grunden til jeg postede den var at jeg følte det var for weakt efterfølgende. Men tror alligevel det var den bedste linje jeg valgte, med de svar i har skrevet.
@ Alle
Tak for svar
cash
Jeg ændrer min betsize efter board, hvis det er en god modstander og efter min hånd, hvis det er en dårlig modstander.
Så jeg cbetter lidt hvis jeg ikke rammer og cbetter stort hvis jeg rammer. Kan det udnyttes?...JA!.......vil en donk udnytte det?......NEJ!......så imod en donk tænker jeg bare på maks value ;).
Jeg checker aldrig for pot control. Vi har kun grund til at tro, at vi er foran, så jeg valuebetter helt sikkert turn.