Villain er 19/15/7,8 over 330 hænder. Jeg kan kun se ham på et bord, så ved faktisk ikke om han er reg. Han har 4bettet mig en gang tidligere, og der måtte jeg folde mit lort, dengang var vi dog ikke 140 bbs dybe. Jeg har ikke været specielt aktiv, noget ala 21/17, aner ikke om han ved det, eller overhovedet bekymrer sig om det.
Seat 1: YuriGagarin ($209.15 in chips)
Seat 3: ForWeAreMany ($197.00 in chips)
Seat 5: lid0303 ($441.20 in chips)
Seat 6: Bluetulip ($194.00 in chips) DEALER
Seat 8: Hero ($275.90 in chips)
Seat 10: IlikeUtoo ($203.00 in chips)
Hero: Post SB $1.00
IlikeUtoo: Post BB $2.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [CQ HQ]
YuriGagarin: Fold
ForWeAreMany: Fold
lid0303: Raise (NF) $7.00
Bluetulip: Fold
Hero: Raise (NF) $26.00
IlikeUtoo: Fold
lid0303: Raise (NF) $65.00
Hero: Call $39.00
*** FLOP *** [ 7x 7 ♣ 2x 132$
Hero: Check
lid0303: Check
*** TURN *** 8 ♣ 132$
hero: Check
lid0303: Bet $75.00
hero: Call $75.00
*** RIVER *** Tx 282$
Hero: Check
lid0303: Bet $301.20
Hero: Fold
Da han better 75$ turn, laver jeg helt bevist denne plan, da jeg ikke i min vildeste fantasi tror han laver et mega riverbluff, hvor jeg får ret gode odds.
Nogen der siger stakken PF? Nogen der ender AI postflop på en måde?
NL200 140 bbs QQ 4bet
CRAI turn som spillet, 7,9 må siges at være i den aggressive ende. Selv mod en 19/15 som er somewhat stram, synes jeg ikke rigtig jeg kan andet end at pushe preflop. Det er CO åben, og han ser dig højst sandsynligt som en tænkende spiller. River kan jeg heller ikke folde, og slet ikke med 3:1. Rigtigt han checker AA tilbage af og til på floppet, men jeg har mere end en gang set villains dukke op med andet end AA/KK her.
Kalsen: Hva er du i tvivl om? :S
Btw, kan se joonas har skrevet i mine analysetråde, men da jeg har ham blokket, kan jeg ikk se hvad han skriver - hvordan unblocker man?
@Mancini
Opdater din profil -> klik på "Jeg ønsker at ignorere følgende brugere" -> Fjern ham fra listen
Kan ikke gøres i firefox - kun IE.
Donk :)
Jeg ville måske bare gerne have nogle suits på de x'er samt farvekoder på dine egne suits.
Ellers ser det rimelig standard ud.
Farvekoder pls.
Jeg synes, du spiller den helt forfærdeligt uden at have tænk dig om.
1. Flop kald af 4bet???
2. Hvis du checker flop og kalder turn og IKKE får lortet ind på river, hvorfor sørensen kalder du så turn?
3. Hvorfor fanden kalder du et 4bet pre men ikke får den ind på turn?
4. LOVELY board - ship nu bare stakken ffs. Set-up whatever, men altså du skal soul reade tarden på AA-KK!
Manden er jo kæmpe aggro i de potter, han spiller.
GG
"Set-up whatever"
My god, hvor jeg hader den sætning! :)
Anyways, Tina, så er det her altså NL100, og ikke de stakes du spiller - som jeg læser det, så skal stakken bare til midten, når jeg kalder et 4bet og floppet slår under Q, right? Det er jo hamrendes forkert!
Altså, hvad sætter du ham lige på? Jeg kalder turn, fordi han skal vide jeg har en handske, og jeg tror næppe han siger stakken på river med de her staksizes med ren luft! Så hvad siger han stakken for value med på river? JJ??
Jeg tror faktisk bare jeg skulle have shovet PF.
Når du vælger at calle preflop og tager hans agro-faktor i betragtning får jeg sku også svært ved ikke at CRAI på turn.
Han kan jo nemt være X♣X♣ som samler et draw op på turn og da han så ikke completer kan han kun vinde potten på en måde.
Jovist han kan være KK/AA men vil han ikke skyde floppet når han nu er så aggro.
Mvh Slot
@ManCini
Som i den anden QQ-post, er det lidt for scared IMO.
Hader PF - som du selv siger, skal du shove
Hvad er dine tanker bag cold-callet?
Jeg sætter altid stakken ind her mod en cut-off åbner med de stats
Som spillet pre, skal stakken ind på turn CRAI
Som de andre.
Mod så agro en fætter CR jeg AI turn.
Allan
(Men jeg er super cold så bare gør det modsatte af mig hehe)
Tja mange har sagt det.
1. Fint nok at smoothcalle hans 4bet, men kom nu ind på Turn. Alt andet er for scared, specielt mod en SÅ agro fætter.
Har spillet mod ham på Ipoker, og han er ikke noget specielt.
Personligt så ender jeg all in på turn.
Sugeren
Jeg 3-better ikke pre hvis jeg ikke ved hvordan jeg vil spille QQ til et 4-bet. Så foretrækker jeg at spille en single-raiset pot i position.
Kalder du for set value pre? Hvis et 4-bet bærer så meget vægt på NL200, så er det vel et fold pre?
Det ser meget mærkeligt ud at kalde turn og så folde en blank river. Du tager commitment-beslutningen på turn!
Jørn
Hans høje AF factor kan også være et resultat af at manden næsten spiller alle pots som aggresor, det gør jo super meget ved AF´eren.
Anyways, når villain checkker flop bag og hero dobbelt checkker, burde det øge villains bluff-frekvens betragteligt, så hvis jeg vil fortsætte fra turn, vil jeg flatte for at "maksimere" mod hans range, da et CRAI på turn obv får han til at folde hans bluff-range, plud villain en 19/15 nok sjældent har et draw her, så som oftest er det WA/WB.
Jeg ser med efter 5. kortet, da villain sikkert desperat bluffer (da han sikkert ikke ved vi oftest betaler river når vi betaler turn), vi har checkket vores hånd 3 streets og vigtigst, jeg vil ofte forvente sådan en type villain bette AA og KK på floppet.
"vil jeg flatte for at "maksimere" mod hans range, da et CRAI på turn obv får han til at folde hans bluff-range"
god pointe
Man kommer til at se spøgelser, når man er inde i langvarige og grimme downswings.
Thyssen: Jeg vidste skam også nok hvad jeg skulle gøre til hans 4bet, da jeg stod i situatinen, og desuden bliver det svært at spille en single-raiset pot i position, når vi sidder i SB. :)
Når jeg lige umiddelbart kigger hånden igennem igen, og den beskrevne dynamik, så virker det underligt, hvordan jeg undgår at shove PF. Det burde satme kunne lade sig gøre, når jeg kører en ret aggressiv spillestil, specielt PF.
Som spillet - jeg kan godt se, at jeg giver ham muligheden for at bluffe. Men på disse limits, så bluffer folk generelt bare meget lidt i reraised pots, og her spiller vi altså en 4bettet pot semidybt, respekt til ham hvis han jerner stakken ind med luft, velvidende at jeg får ret så gode odds.
Men shove pre, ffs man :)