NL200 146bb dyb funky spot og alternativt linievalg.

#1| 0

Hej PokerNet

Har siddet ved bordet lidt, og har ikke sygt meget historie med Villain. Han har 4-bettet mig 5-bettet mig af PF en enkelt gang, og vil generelt gerne betsmme. Han er en aggro gut, der på tidspunktet spillede noget 30/24 med en 3-bet omkring 10% over 200-ish hands. Han hedder nu 28/22/8,3 fold til 3-bet på 47% over 289 hands.

Planen med flop check er naturligvis at underreppe min hånd og give villain plads til at lave ballade. Problemstillingen er, om vi bryder os om at cappe vores range her når vi er 150 BB dybe, og giver ham mulighed for at banditte.

Timing tells, han lyn fist pump skubber riven.

Det er naturligvis ikke default-play, men kan i lide det/ikke lide det?
Tanker?

Hand Information
NL200, (6 handed).

Table Information
Seat 1: Player 1 ($51) Small Blind
Seat 3: Player 2 ($58) Big Blind
Seat 5: Player 3 ($292.88)
Seat 6: Player 4 ($244.75)
Seat 8: Player 5 ($200)
Seat 10: Hero ($325) Dealer

Dealt to Hero

Preflop (Pot: $3)
Player 5: RAISE $6
Player 6: FOLD
Player 8: FOLD
Hero: RAISE $18
Player 1: FOLD
Player 3: FOLD
Player 5: CALL $12

Flop(Pot: $39)

Player 5: CHECK
Hero: CHECK

Turn(Pot: $39)

Player 5: BET $24
Hero: CALL $24

River(Pot: $87)

Player 5: CHECK
Hero: BET $44
Player 5: ALL-IN $250,88 Skal calle 206,88 ud i 381,88
Hero: ??

14-07-2011 16:10 #2| 0

Jeg giver ham kredit for hans "clever" move på river. Jeg ville folde river.

Jeg synes den er svær at sætte ham på en hånd. Han raiser utg, caller dit reraise, for den går c-c på flop.

Jeg er generelt ikke så meget for at underrreppe på paired board. Og da der også er flushtræk, så synes jeg det er fint at c-bette flop for at tage potten ned der evt.

På river med mulig flush, En J er også i hans range, plus mellempar (77-TT), og i værste fald er der str8 mulighed. Det gør at jeg finder fold frem her.

14-07-2011 20:46 #3| 0

Der er noget galt med HH...
Seat 8: Player 5 ($200)

Du skal være god 35% af gangene og villain repper: JJ, AJs, AdQd, 77 og 88 hvor samtlige hænder skal discountes x%. Ovenstående gir 10 kombinationer, men jeg mener et reelt bud er 4-6 styks grundet preflopkald, turnlead og river-CRAI.

Ergo tror jeg call er fint.

Jeg er dog slet ikke vild med at checke floppet bag. Den typiske NL200 reg cbetter ofte som 3better med pos, og det må vi gå ud fra, at villain ved. Derfor kan han peele floppet ret light her. 66-QQ og AQ er gerne i hans range.

HVIS jeg checker flop bag, så er det udelukkende, fordi jeg har en formodning om, at villain går i spasmer senere sådan som han gør det aktuelt.

15-07-2011 15:23 #4| 0
OP

@ RaskEn

"HVIS jeg checker flop bag, så er det udelukkende, fordi jeg har en formodning om, at villain går i spasmer senere sådan som han gør det aktuelt. "

Er MEGET enig i specielt den her sætning, hvilket er grunden til jeg ikke burde være i tvivl om river, da hele planen med måden jeg spiller hånden på er, at induce ballade.

Jeg var dog heller ikke i tvivl om call i spottet, men kom i tvivl senere.

Er der ikke andre tanker derude?

MVH Skod

15-07-2011 16:55 #5| 5

Altid sjovt når modstanderen ved hvad du har (AA-QQ). Han formoder nok at du better disse på river og måske bluffer med AKx, AQx, så fint spot at c/r for value og dermed også som bluff. Jf din beskrivelse af ham, vil jeg vurderer at han er typen der godt kan finde et stort bluff frem her, og der er trods alt en del flere bluff-potentielle combos end der er value combos.

Caller.

Taber jeg, så føler jeg mig så ownet og spiller der efter mit C-game og er nødt til at lukke ned for sessionen.

Vinder jeg,

15-07-2011 17:20 #6| 0

Haha det fik mig til at grine alligevel, nice one Yarx!

15-07-2011 17:31 #7| 2

Yarx kommenterer og analyserer like a boss!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar