nl200, 2 par mod skillfull reg

#1| 0

mjaaa skurk er party's bedste nl200 reg...han spiller noget ala 30/22/4.20

vi clasher altid super meget, og i denne session sidder vi ca så deep som på dette bord på 4-5 borde, hvilket har resulteret i et par temmelig hissige pots, hvor jeg egentlig starter med at smide 5-6 buyins efter ham...suger i en 300 bb pot hvor jeg kommer noget dårligt ind...og efterfølgende kommer tilbage og vel er omkring even....

generelt har jeg det med at komme lidt skidt ind mod ham, og jeg spiller ofte en tand for meget tilbage på ham, hvilket gør til at han nok ser mig som en smule fisket...

skurk har set at jeg har vundet flere 400bb+ pots på andre borde indenfor de sidste 10 min...

***** Hand History for Game 8123685413 *****
$200 USD NL Texas Hold'em - Thursday, June 04, 20:52:36 EDT 2009
Table Jackpot #1311993 (Real Money)
Seat 6 is the button
Total number of players : 5
Seat 5: H_UNDINGER ( $342.19 USD )
Seat 3: Respect1982 ( $217.90 USD )
Seat 4: RystyRyan ( $520.07 USD )
Seat 1: UnoHilmer ( $227.35 USD )
Seat 6: cbhelten ( $812.12 USD )
UnoHilmer posts small blind [$1 USD].
Respect1982 posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to cbhelten [ 5 6 ]
RystyRyan raises [$7 USD]
H_UNDINGER folds
cbhelten raises [$24 USD]
UnoHilmer folds
Respect1982 folds
RystyRyan calls [$17 USD]
** Dealing Flop ** [ 6, 2, 5 ]
RystyRyan checks
cbhelten bets [$36.75 USD]
RystyRyan calls [$36.75 USD]
** Dealing Turn ** [ 9 ]
RystyRyan checks
cbhelten bets [$89.87 USD]
RystyRyan raises [$200 USD]

hero?

05-06-2009 07:34 #2| 0

Hans calling range er mellem kort, suited esser osv, måske overpair dog kun AA og KK han vil lave dette play med. Jeg hælder til et fold her selv med den dynamik.. Hvis han har et draw, er det en stor en af slagsen alligevel. Måske er jeg bare en nit.

05-06-2009 08:34 #3| 0

Hvad er hans fold til 3bet %? Hvor light har du før set ham gå død? Raiser han typisk floppet med overpar?

05-06-2009 11:50 #4| 0

lige spillet en ligende pot hvor villian har top set. Han ligner meget en 99 eller air. Ren air synes jeg dog godt kan udelukkes selvom i har dynamik.
Hælder til et fold.

Btw hvis den reversed. Dont make fancy plays;)

05-06-2009 14:42 #5| 0

troede HERO var partys bedste reg på nl200.

05-06-2009 14:59 #6| 0

Rigtigt svært spot. Kan ikke se villian gøre dette med air, og hvis han kan er det en meget lille procentdel han gør det.

Enten har han et set eller også har han et overpar. For mig er det sådan halvt gætteri om han dennegang har et set eller et overpar. Jeg ser ikke kald som en mulighed, den hedder enten fold eller skub.

Hælder nok mest til et fold, men det er muligvis lidt for weak.

En anden hånd som han også kunne have en 87s. Den kunne jeg også sagtens se ham spille på denne måde, hvilket nok gør et fold en smule mindre weak :)

Men ja den er meget meeeeeh, enten har han os crushed eller også har han 8 outs hvis vi skubber og han kalder.

05-06-2009 21:53 #7| 0

??? autostakken

05-06-2009 22:32 #8| 0

Vi kan ikke folde da villian kan have overpar.Jeg går all in.Men det er lidt svært da han kan have et set.Det kommer meget an på hvor meget han standard raiser når han har ramt set.Du skal soulreade ham:)
Mvh Simon.

06-06-2009 03:28 #9| 0

ST er du en troll?

@OP

Meh, hvor meget dynamik du end mener der er, vil det være en ret syg linje at tage med overpar for ham, så dem tror jeg godt du kan udelukke helt. Hans range er smal, og du blocker nogle af kombinationerne, men jeg ender sku nok med at nit folde den her. 78 er mest likely, floppet set, randomized 99 eller combodraw han tager advanced linjer med. Jeg er med på boardet er drawy og han bør raise mange af hans made hænder, men det gør folk bare ikke altid. Kan aldrig nogensinde se hvordan det bliver autostakken her :)

06-06-2009 05:44 #10| 0

@joonas

Bla Bla Bla....
Mancini er spot on!!!

06-06-2009 13:39 #11| 0

havde dette været xplayn var mancini's status sat til worthless....selvfølgelig er det ikke aldrig auto stakken, det kan måske blive et crying shove...

han mixer selvfølgelig sit spil op, men har svært ved at tro på han spiller farveladetræk med eller uden board hit sådan her...

06-06-2009 13:47 #12| 0

@ Say

det var ikke for at virke arrogant på nogen måde, men jeg mener det faktisk - vi SKAL til midten her HVER gang. Vi spiller en 3bettet pot, flopper TTP, og du vil give op fordi ... I er 250 bbs dybe?

Overvej lige disse ting - du clasger altid super meget mod villain, I har rigtig meget dynamik. Villain spiller 30/22 (!!) med en AF på 4,2. Villain raiser et semi blankt turn kort - han repper 78 og 99 som det eneste. Mere vigtigt - villain raiser et turn kort, hvor gennemsnittet af din range ligger på QQ. Det er super klamt at sidde med QQ her, og det ved villain. Du er altså i toppen af din range med 56.

Hvis ikke du vil ind her, skal du ikke bette turn. Hvis du ikke vil ind her, skal du imo forlade bordet. Villains laggy spillestil ender med at køre dig over, når I er dybe, fordi du er bange for at spille store pots mod ham.

06-06-2009 13:51 #13| 0

Come on. Hvis han bare nogle få gange har KK, T9 eller lignende, så er det altså et meget nemt skub. Du skal have 35% mod hans hvis vi antager at han aldrig folder.

06-06-2009 14:09 #14| 0

Jeg er dybt uenig i din analyse ManCini, men det er da et fint produkt af at alle historier kan få en ensrettet mening hvis man bare fremhæver rigtigt.
Du aner ikke om nok om hans LAG stil til overhovedet at vide han har en bred nok range der check call CR turn 250bb dybt i en RR med xx? Synes det er et kraftigt overstatement :)

Hvor ofte mener du han bliver raiset på turn når han better her? Det er noget vås at han ikke skal bette turn hvis han ikke vil AI, og det har intet med stacks at gøre som sådan. Selvfølgelig SKAL vi ikke til midten her hver gang. Hvis vi antager villain ser dig semi fisket, så er det nok LIGE friskt nok at tage den her linje for 250bbs med KK. Synes folk fordrejer det over til hvad de gerne vil have (Men det gør vi vel alle :)

Dermed sagt, er jeg ikke decideret imod et shove, men jeg tror ikke det er bedst.

06-06-2009 14:36 #15| 0

hvorfor ikke skrive det du skriver i anden post, i den originale mancini?

den anden er det mulig at være enig eller uenig i, jeg har som skrevet i OP, spillet en masse 400bb+ pots denne session som skurk har set, jeg har intet mod at få pengene ind, men jeg gør det ikke til en vane at få dem ind drawing slim 2 dead...

jeg ville egentlig hellere han raiser noget mere turn, da det gør hænder som 87, FD mere sandsynlige i min verden...jeg vil faktisk næsten gå så langt som at semi fjerne dem fra hans range...denne linje er super stærk, og personligt tror jeg ikke på han flat caller overpairs han vil gå døde med læs AA/KK/muligvis QQ når vi er 250 bb deep og vi spiller oop...

så tilbage såfremt mine antagelser er rigtige...at han skyder flushdraws + flushdraws med pair tror jeg sku han skyder op på turn...er der de store combo draws, sets, muligvis 87 hvis han regner med jeg har overpair og er drawing dead....ellers tror jeg sku ikke han spiller den hånd sådan her....

07-06-2009 00:44 #16| 0

@ Joonas

Jeg mener, at han tæt på aldrig CR turn, hvilket jo netop er grunden til jeg vil til midten, villain repper så syyyygt snæver en range. Hvad sætter du helt nøjagtig villain på, siden du ikke mener shove er den bedste option?

Det vil chokere mig, hvis du oprigtigt mener at bet/fold er den mest optimale linie, mod en 30/22 spiller, som vi har rigtig meget dynamik med? Hvis jeg better turn, er det for at komme all in, vil jeg ikke all in, så c/c jeg turn.

@ say

Jeg sad midt i en session, og umiddelbart mente (og mener) jeg ikke, at spottet er skidesvært, når vi nu har bettet turn.

Lad mig forstå det rigtigt, det du skriver - du semi fjerner 78 fra hans range. Sets går vi ud fra vi hører fra på floppet - mens du sætter ham på en masse combodraws? Læser jeg det forkert, eller hvordan? For så bør du jo slet ikke være i tvivl om hvilket vej pengene skal ..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar