NL200: 2nd barrell? måske std.

#1| 0

Seat 1: pbqfmvk ( $410.40 USD )
Seat 4: Hagiiit ( $231.85 USD )
Seat 5: Mohammed1967 ( $184.28 USD )
Seat 6: kmwin ( $366.17 USD )
Seat 3: HERO ( $198 USD )
Seat 2: klesou45 ( $214.90 USD )
HERO posts small blind [$1 USD].
Hagiiit posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ A 9 ]
Mohammed1967 folds.
kmwin folds.
pbqfmvk folds.
klesou45 folds.
HERO raises [$7 USD]
Hagiiit calls [$6 USD]
** Dealing Flop ** [ 6 , 4 , Q ]
HERO bets [$12 USD]
Hagiiit calls [$12 USD]
** Dealing Turn ** [ J ]
HERO bets [$33 USD]

Er dette standard?

Villian har spillet 22/13/3

HERO har spillet 28/21/2 på dette bord.

Som jeg ser det, kalder villian floppet med mange draws, mellempar osv som ikke kan klare mere pres på turn. Villian virker ikke umiddelbart som en stor station (=udfra hans stats). --> bet turn

Hvis i mener at turn skal bettes, og villian kalder, hvad er jeres plan så for river? Min egen var umiddelbart at give op, da jeg ikke ser en nogenlunde fornuftig villian kalder dette bet på turn med draw.

Håber i har nogle fornuftige kommentarer

Rasmus

11-03-2008 10:43 #2| 0

Hej

Dette er naturligvis afhængig af reads: Floater han meget? Reraiser han sine monsters på floppet, reraiser han draws?

Uden reads kommer det jo meget an på temperament, men jeg havde nok opgivet og ikke skudt turn

Er heller ikke enig i, at der er mange draws derud... Det er da et forholdsvist safe board (du har Ad)

11-03-2008 11:09 #3| 0

Det er selvfølgelig reelt nok at sige at det er bedst med et bedre read før man begynder at skyde 2.barrells, men i praksis er det bare ofte at man stoler mere på stats (i dette tilfælde aggr.faktor), som fortæller mig at han ikke er typen der slowplayer alt for meget og derfor har tendens til at raise sine stærke hænder (hvilket vel også vil inkludere stærke draws). IMO ligner hans call ikke en særlig stærk hånd.

Mht draws derude, så har jeg nok en tendens til at tænke at lige så snart der er flush-draw = drawheavy. Muligvis noget jeg lige skal genoverveje en gang imellem. Kan godt se din pointe med at jeg selv sidder med Ad.

Synes nu stadig at det umiddelbart ligner et godt spot til et 2. barrell.

11-03-2008 12:40 #4| 0

Jeg kan ikke lide at 2nd barrelle her, jeg tror du vil få langt flere calls end folds fordi den Jack rammer så mange hænder.

Har du en fornemmelse af han kan spille nøgne flushdraws sådan her, så skal du naturligvis bette for at beskytte din hånd, men uden par og med kun 9-high kicker så ville jeg C/F turn readless.

11-03-2008 13:06 #5| 0

Artiklen omkring second barrel i MPN nævner, at flops med 2 lave og et mellemhøjt kort på flop og derefter et kort på turn i umiddelbart nærhed af det højeste kort er oplagt sb spot.
Mod den rigtige villain, hvilket det i dette tilfælde lader til at være, vil jeg som oftest sende en second barrel.
Villan sidder ikke sjældendt med et mellempar som ikke kan kalde endnu et bet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar