villian spiller 29/20/2 over 100 hænder.
Hero har spillet rimeligt til og 3bettet en del, dog ingen dynamik mellem villian og hero.
Seat 3: villian ($485.95)
Seat 7: foldmetight ($245.30)
Seat 8: sosu07 ($68.45)
Seat 10: jubileum ($324.10)
Seat 2: Hero ($221.25)
villian posts small blind ($1)
foldmetight posts big blind ($2)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [A♦, 7♦]
sosu07 folds
jubileum folds
Hero raises $8 to $8
villian calls $7
foldmetight folds
--- Dealing flop [7♣, A♣, 9♠] pot~17$
villian checks
Hero bets $12
villian calls $12
--- Dealing turn [Q♠] pot~40$
villian checks
Hero bets $30
villian calls $30
--- Dealing river [4♠] pot~100$
villian checks
Hero bets $70
Villian raises $435.95 to $435.95 [all in]
Hero?
Er helt lost her, kan ikke se hvad han gør det her med. ville han ikke raise et set på turn? AQ raiser han vel også på turn. A4 måske eller en flush? Er det et auto fold det her?
Stevens
NL200 2par kommer i problemer på river
Jeg tjekker bag ved river så du ikke kommer i sådan et spot. Der er ingen grund til at bette 70 hvis du ik ved hva du vil gøre i spottet hvis han kommer over toppen.
Han repper en del hænder, som 99, A9, 810spar osv. Som spillet folder jeg ret hurtigt.
Ps: hvis du better river er det vel for at calle et skub ellers check bag i mine øjne.
doolce
Med så meget i potten caller jeg bare her.
Jeg syntes, du spiller den fint.
Syntes på ingen måde den skal checkes bag.
Hvorfor potter du turn?
Vi mister selvfølgelig ALT for meget value ved at checke river bag.
Jeg folder river. Du repper stærkt og villain kommer alligevel indover. Det er lidt tvivlsomt om villain kommer indover her med dårligere hænder for value, men jeg tror det ikke.
arg jeg potter heller ikke turn, pot size er bare forkert, er rettet nu
Du spiller den godt i mine øjne, hvis du folder river og tror ikke den er ret close.
Forvent at se runner runner flushes ofte her.
Folk er ikke tæt på at være balancerede her, så du kan ganske nemt og profitabelt folde hver gang synes jeg. Folk der siger vi skal checke river sejler helt sygt btw, der skal sku bettes her.
T8♠ el Ax♠ ser du nok like anytime her... Og river er imo std betfold, folk bluffer for lidt på river, til du nogensinde skal calle her... Og wp btw, så længe du ikkek begynder at checke river her!
Fold, han har bagdørs flush meget ofte. Jeg better desuden en tak mere på floppet.