Tog lige mit første skud ever på nl200.....gik ikke helt efter planen....muligvis en kombination af uheld og shock over at have over 1000kr foran sig:P........-4BI, men jeg skal nok komme igen!
Denne her hånd irritere mig.....
Har kunne siddet en 20 hænder med villain....han virker std. tag indtil videre.
***** Hand History for Game 496860323326 ***** (On Game)
$200.00 USD NL Texas Hold\'em - Saturday, May 23, 01:38:15 ET 2009
Table Kapstadt (Real Money)
Seat 3 is the button
Seat 3: Hero ( $202.00 USD )
Seat 4: jougi420 ( $217.95 USD )
Seat 5: Villain ( $196.60 USD )
Seat 8: 4TD_sg ( $340.20 USD )
jougi420 posts small blind [$1.00 USD].
Villain posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ A♣ A♥ ]
4TD_sg folds
Hero raises [$6.00 USD]
jougi420 folds
Villain raises [$20.00 USD]
Hero calls [$16.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 4♣, 9♦, 7♥ ] $41
Villain checks
Hero bets [$25.00 USD]
Villain calls [$25.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 4♦ ] $91
Villain bets [$50.00 USD]
Hero?
Hvad gør vi her?
Jeg har ingen ide om, hvad villain laver c/c, lead turn med?
nl200, 3b pot, donkbet pa turn???
Tror en stor del af villians range er 7x, 9x og mellempar. Så call turn og raise eller bet river. Jeg stacker af i det her spot.
Jeg kalder og checker river hvis han også checker. Hvis vi vil gå i bund vil jeg hellere skubbe turn.
Du kalder simpelthen turn og checker bagved river? Så du mener han enten har 4x, 77 eller 99 i hans 3 bet preflop check call flop lead turn, og check til dig på river range? Allrite.
Call turn og kom ind any river, giv rum til hjerneblødninger istedet for at raise, der ligger ingen action killers. Eneste grund til at komme ind skulle være for at han kunne tro du semi bluffer turn, men tror jeg semi readless hellere vil give ham space.
@joonas
Tænkte præcis som dig...hans linje virker ikke umiddelbart stærk, men mere forvirret....så jeg callede
Nu har du allerede sagt, at du caller any river....men her kommer riveren :P
River
** Dealing River ** Q♦ $191
Villain bets [$99.60 USD]
På en måde muligt at villain kan have flushen, men jeg føler ikke at jeg kan smide med disse odds.....og samtidig kan villain vel også opfatte dette som et godt blufkort at fortsætte hjerneblødningen på?
@Myth_Dark
Ja...tænkte også det samme her...nok bare mig der er en anelse resultatorienteret efter dårligt shot.
Tak for det alle!
Raise turn allin (evt. klikraise ♥)
Villain vil ofte kalde, og skulle han folde så har vi et read vi kan udnytte senere.
Jørn
@Thyssen
kilkraise....love it ;)
Hvorfor mener du, at det er bedre at skubbe turn?...fordi et overkort eventuelt vil skramme villain af fx en 9?
Han er stort set committed og han kan godt have et draw her (f.eks. 87♦) eller A7♦).
Jørn