Hey all..
Vil gerne lige høre hvad i andre gør i dette spot - og hvad i ser som mest profitabelt.
Projekt - ½bi kører stadig.
***** Hand History for Game 6743136894 *****
$200 USD NL Texas Hold'em - Friday, February 01, 08:24:01 ET 2008
Table Table 125884 (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: geir7 ( $180.90 USD )
Seat 2: stoney_mahon ( $228 USD )
Seat 6: finrod_felag ( $357.22 USD )
Seat 4: Hero ( $100.60 USD )
Seat 3: wotsnext ( $292.35 USD )
Seat 5: veres112 ( $38 USD )
veres112 posts small blind [$1 USD].
finrod_felag posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero 6♥ 6♠
geir7 calls [$2 USD]
stoney_mahon folds.
wotsnext calls [$2 USD]
Hero raises [$12 USD]
veres112 folds.
finrod_felag folds.
geir7 calls [$10 USD]
wotsnext calls [$10 USD]
** Dealing Flop ** 2♥ 6♦ A♠
geir7 checks.
wotsnext checks.
Hero ?
Hvad gør en klog mand nu - som rigtig gerne vil holde modstandere i ilden - og samtidig bygge en pot op så jeg kan få skillingerne til midten.
X
nl200 - 3way pot - reraise-flopset
Better, som du altid vil gøre i dette spot, også når du ikke rammer. Hvis vi spiller små par, så spiller vi også med 100bbs ;)
Hvorfor er preflop forfærdeligt? Siger ikke at det ikke er, men hvorfor?
@ Micki
Hmm så udelukkende at spille med 50bb - og med øje for at doble op kan der simpelthen ikke spilles poker. Og dette flop kan jeg ligeså godt opgive at få mere ud af - pga min relativt lave stack ?
Mener der er fordele i dette spot ved at have lav stack - da de fleste 100bb´s caller med en bredere range end hvis jeg sad med fuld.
X
Jeg forstår ikke hvorfor at overlimpe ikke er at spille poker?
altså potten er på 40$ og du har 92$ tilbage, floppet er så tørt som det bliver, så du behøver ikke beskytte dig mod draws eller bekymre dig om at få resten af dine penge ind her på det her flop. Derfor synes jeg at slowplay er KLART at foretrække.
@ Micki
Netop det var bare lidt småsvært at læse udfra din første post !
Men ty
X
Enig med Micki
At bette 12% af sin stack med 66 er ikke hensigtsmæssigt.
Tror jeg ville prøve med et probebet her ½ pot eller lignende for at se ud som et stort pp. Håbe på et reraise, ved call chek/call turn.
dumt preflop spil, og selfølgeligt better vi her A vil jo hele tiden være et scarecard for KK-1010, så skal vi hellere give dem freecard, og lade dem ramme set, og så spiller vi den i bund ? self ikke
Du skal selvfølgelig smide, hvad der ligner et std. føler-bet!!!
Altså 1/2 til 3/5 pot
Vedrørende 1/2 BI strategien fatter jeg den altså heller ikke...Specielt ikke SH.
Ethvert call/raise tager en så stor del af din stack, at det hverken er godt eller skidt!
Den er for stor til antipoker, og for lille til profitabelt at spille små par, suited connectors etc.
SH synes jeg læresætningen om at have en enten lille eller stor stack holder 100% - men giv da lyd hvis den bare spiller max :-)