NL200 paa boss. Villain er regular og en aggro en af slagsen. 3-better l0st baade i og ude af position og openraiser ogsaa meget. Praecist hvor meget er umuligt at sige uden PT. Han er ogsaa aggro postflop, dog har jeg et par gange set ham bette i rigtigt daarlige spots. Han ser ligeledes mig som regular og en af dem som spiller tilbage.
Effektive stacks er 100 BB's.
Villain sidder paa button, jeg sidder i BB. Villain raiser til 4 * BB ($8) og jeg caller med 4♦ 4♣
Flop 2♦3♣5♥, pot $17
Jeg byder $15, villain reraiser til $40, jeg caller.
Turn J♥, pot $95
Jeg checker, villain byder $89, jeg skubber.
Kommentarer?
NL200 44 oop mod aggro regular
Skidt spillet, du har jo praktisk talt ingen FE, villian er commited, da han har 137$ til midten allerede på turn, så du skal ud og ramme en af dine formentligt 10 outs.
Push flop hvis du vil tage et stand mod ham. Giver ikke meget mening at gøre det på turn uden nogen form for sane fold equity.
@juliane
Out Of Position ;-)
@uffefh
Sorry to say, men synes den er ret dårlig spillet, og som joonas siger, så skal den skubbes på flop (hvis du absolut vil skubbe). Så opstår disse mulige scenarier:
1. Han caller, og du trækker til dine 10 sikre (en af de sidste to 4'ere burde kunne klare jobbet).
2. Han folder hans møghånd.
På turn folder jeg hver gang. Du har trods alt 1/4 af stacken inde. Er lidt dumt at smide resten af stack'en, når du højest sandsynligt trækker til stregen/settet.
Du er aldrig foran her imod regulars. Bad bad play/timing. Et floppush kunne forsvares men aldrig på turn, især ikke efter han leader og er comm.
@ birchvip
Don't worry, jeg poster haanden for at faa kritik.
@ Alle
Min hukommelse er skidt kammerater - jeg er sikker paa han havde over 100 BB's tilbage efter hans bet. Dette for0ger selvf0lelig min FE, men er det nok til at g0re mit spil ok??
@uffefh
Så du har også selv 100BB's tilbage, udover de $89 på turn? Så det vil sige i er +160BBs dybe fra start?
Jeg vil ikke mene at det retfærdiggøre den måde hånden bliver spillet på. Hvis I nu er "semidybe", så kan du selvf. ikke bare skubbe den på, som der er anbefalet at du gør ved 100BB's.
Selv med ny info, finder jeg et fold frem på turn.