Villain spiller 38/28, 7/2/2. Han slår mig ikke som værende nogen helt stor chef inden for TexasHoldEm scenen, men lidt kan han da spille. Det er samme bord som før, og kammertonen hedder sig at jeg er en stor heldig pik, og folk kan generelt ikke lide mig. Jeg caller pre fordi hans 4 bet er alt alt for lavt, og mine implied er gode, umiddelbart tror jeg han har en god hånd, men hvad er planen? Raiser vi nogle steder?
Har vi odds til at kalde turn? Giver vi bare op hvis vi ikke improver river?
***** Betfair Poker Hand History for Game 414774935 *****
NL $1/$2 Texas Hold'em - Wednesday, September 17, 01:40:16 GMT 2008
Table Oxygen 87 6-max (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of active players : 5
Seat 1: HERO ( $659.35 )
Seat 2: GGPACINO ( $485.98 )
Seat 3: tafiolo ( $0 )
Seat 4: muchacha ( $363.92 )
Seat 5: Mahnzis ( $295.27 )
Seat 6: Hitman12 ( $543.10 )
muchacha posts big blind [$2]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ 4♣ 3♣ ]
Mahnzis folds
Hitman12 raises to [$6]
HERO raises to [$18]
GGPACINO folds
muchacha folds
Hitman12 raises to [$48]
HERO calls [$30]
** Dealing Flop ** [ 5♥ 9♣ 4♥ ]
Hitman12 bets [$35]
HERO calls [$35]
** Dealing Turn ** [ 6♦ ]
Hitman12 bets [$120]
HERO calls [$120]
** Dealing River ** [ J♣ ]
Hitman12 checks
HERO?
NL200: 4bettet deep, 250ish BB deep
jeg checker pga du har showdown value mod AK/AQ. tror ikke du får bluffet nogen af parhænderne og tror ikke du rigtigt kan valuebette AK her.
Fint nok med en aggro preflop linie med 43s... Men du rammer jo ikke floppet. Jo bund par, men den crusher hans range jo. Så jeg vil mene du skal folde floppet mod de fleste sane villains.
Jeg vil også mene at hvis du skal spille videre fra flop (mod typsik LAG Villains), så skal du lave dit move på turn. Altså nakken der, men han skal selvfølgelig være en tænkende spiller der kan smide noget TT/JJ værk.
At calle flop og calle turn når du picker dit OESD op er lidt weak-spew imo.
River må næsten give sig selv. Som spillet -> Som macstarr.
damster
Grundet villains check på river, er den eneste realistiske hånd vel AK? Hvilke andre hænder checker han river med?