Villain er unknown da han lige har sat sig. Effektive stacks er derfor 200$
Villain limper UTG
Sb completer
Hero checker i BB med 85♠
Flop: 5♥ K♠ 4♠ (6$)
Hero siger 6
Villainbetaler som eneste
Turn 2♦ (18$)
Hero siger 14
Villain betaler
River 5♦ (46$)
Hero checker
Villain siger 20
Hero CRer til 66
NL200 4-handed 85s
Hvis du checkraiser river så er det vigtigt du ved hvad du gør hvis han pusher. Så mod unknown kan jeg bedre lide at leade river.
Det svært når villain er unknown, men jeg kunne godt finde på at folde til et push her.
Andjohs, hvad sætter du en unknowns 3bet range på river i en limped pot efter vi har leaded både flop og turn?
Jeg folder, hvis villain pusher floden.
c/r river er ok, jeg vil dog hellere leade ud i ham igen.
Det er også river jeg er i tvivl om i denne hånd. Har tænkt lidt over om han betaler af med noget som jeg har slået til mit river CR, og også om det er smartere bare at leade ud i ham igen.
Planen for river er at folde hvis han rester.
Jeg synes faktisk også at et C/R er godt spillet, og bedre end et lead.
micki
"Andjohs, hvad sætter du en unknowns 3bet range på river i en limped pot efter vi har leaded både flop og turn?"
Jeg kunne vel passende spørge dig om det samme?
Hvad skulle have os slået her som blot callet flop og turn? Kan virkelig ikke se et set blive slowplayed på det flop.
Synes villain ville tage en meget mærkelig linje med at komme AI her.
Jeg tror det her er hans range på river: kdkc,AcAs,AdAs,5c5d,5d5s,4c4d,4c4s,A5s,36s,KTs+,75s,65s,53s+,KTo+,JTo,54o,
Det er selvfølgeligt utroligt svært at sætte en unknown der limp/caller på en range gennem en hel hånd.
Af hænder der 3better river all-in må være AcAs,AdAs,KcKd,5c5d,5d5s,4c4d,4c4s,A5s,54o
så kan vi tilføje de to AA kombinationer for at gøre op for hans expert slowplay og hans retardedness
Vi skal bruge omkring 31% equity for at calle floden imod den range. Vi har kun 28%. Jeg synes tilmed jeg har været gavmild med esserne.
equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 71.429% 71.43% 00.00% 5 0.00 { AcAs, AdAs, KcKd, 5c5d, 5d5s, 4c4d, 4c4s, A5s, 54o }
Hand 1: 28.571% 28.57% 00.00% 2 0.00 { 8s5s }
Jeg ved det ikke, måske 3bet bluffer en unknown oftere, jeg er nok fanget i et bur af ord, der fortæller mig jeg ikke må gå fallit i en unraised pot.