Mjello!
Nl200 Ongame 6 mands - 5 ved bordet!
Villian1 - 21/17/3,3 -253 hænder - Ikke gjort sig bemærket!
Villian2 - 27/24/6,5 -205 hænder - Er yderst agg pf, og set ham squeeze, ja stort set hver gang han får chancen.
Hero - 29/24/4,5
Vi sidder sammen på et par andre borde også, og der bliver spillet frisk til for mit vedkommende og Villian2.
Table: El Paso [4994844] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $1/$2, Real money)
Button: seat 3
Players in round: 5
Seat 6: lssddl ($212)
Seat 8: Villian2 ($234)
Seat 9: Villain2009 ($100.65)
Seat 1: Villian1 ($206.15)
Seat 3: Hero ($595.80)
lssddl posts small blind ($1)
Villian2 posts big blind ($2)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero 5♥ 5♣
Villain2009 folds
Villian1 raises $6 to $6
Hero calls $6
lssddl folds
Villian2 raises $23 to $25
Villian1 calls $19
Hero calls $19
--- Dealing flop 6♦ 2♦ 4♣ -76$
Villian2 checks
Villian1 checks
Hero bets $45
Ja squeezet kommer ikke som et chock, og planen var faktisk at shove ind over bigtime squezzer? Men da Villian1 kalder, mister jeg lige planen og kalder for at setmine? Selvom jeg egentlig stadig har løst til at shove?.. Floppet er så nizzel, og stikker ud?
SiFFer
Nl200 - 5-5 mod bigtime squeezer
Du skal da lige netop overshove når villain 1 caller squeezet. Han flatter meget, meget sjældent med en mand bag sig hvis han har en stor hånd. Desuden er der nu en del flere døde penge i potten.
Setmining er obv helt forkert her når du faktisk regner med at begge villains ikke nødvendigvis har en stor hånd. Fold eller shove PF.
Skal jeg forstå det sådan at i mener i vil shove hele stakken til villian2's raise på $25? Det lyder rimelig vildt i mine øjne og ikke noget i gør med AA,KK eller?
Nu formoder jeg ikke du poster for at få af vide om du skal bette her eller ej, så du får vel et raise i hovedet? Til dette raise folder jeg rimelig hurtigt.
Kalder en eller begge må vi igen formode vi er ude i at skulle ramme.
Nogen speciel grund til du ikke selv 3-better?
Synes at det er håbløst at kalde pre, illustreret ved dette flop som er tæt på det bedst du kan ramme, og her antyder du et c/f. På flop hælder jeg til checke da du har et par og gutshot og så står med en meget klam beslutning, hvis en af dem kalder eller jammer.
Pre er alt efter dynamik Jam~fold >>> kald.
@MichaelS
Ja grunden til jeg ikke selv 3-better, er at jeg ved at det højest sandsynligt vil komme et squeez fra Villian2. Som jeg har set Villian2 gør en del gange = bred range! At Villian1 så kalder er ofte et godt tegn, og gør at der er lot of dead moneys i potten og 5-5 eller andre par spiller rigtig som et shove her!
Så som Gunpats og lors, er det korrekte spil at jam! Meen jeg fik kolde fødder og valgte det værste play - at kalde pf!
@lors
Postflop
Da Villian2 checker, virker det meget weak og ligeså med Villian1.. Så valgte at prøve på at tage potten ned med mit par og gutshot. Som jeg ligeledes synes virker som et stærkt play taget floppet i betragtning!
Nu foldede de så begge, men kan sagtens se fidusen i at checke floppet bag...
Men bahhh, nu blev selve hånden spillet sådan.. Det gik, men det er vist ingen overskuds forretning:)